26. Bölüm

504 43 21
                                    

Tommy: Oh tanrım! George Heat Waves söylüyor. Bu rare, epic bir şey! Çekmeliyim!

Tommy kamerayı açtı ve Video çekmeye başladı. George kendini iyice kaptırmış hâlâ şarkı söylüyordu.

George: Genelde TV izlemek için bir şeyler açarım! Bu sayede asla ikimiz hakkında düşünmeyiz~!

Dream'de birden George ile söylemeye başladı.

Dream/George: Ama bu gün yansımamızı net bir şekilde gördüm! Hollywood'da ekranda boy gösteriyordu~! Senin bundan daha iyi bir hayata ihtiyacın var! Benim asla veremeyeceğim bir şeye ihtiyacın var! Yol boyunca sahte sular~! Şimdi gitti, gece geldi ama...

Tommy: Aman tanrıııım! İşler dahada iyi oluyor! Dream'de söylüyor!

Dream ve George birbirlerine bakarak söylemeye devam ettiler.

Dream/George:
Bazen tek düşündüğüm sensin!
Haziranın ortasında, gece geç saatlerde
Sıcak hava dalgaları beni kandırıyor!
Şimdi seni daha mutlu edemiyorum~!

Dream ve George birbirlerine bakarak şarkıyı bitirdiler. George tekrar Dream'in oturduğu koltuğa doğru gitti. Ve eğildi, Dream'i öpmeye başladı.

Tommy elleri ile Tubbo'nun, Tubbo Ranboo ve Tommy'nin gözlerini  kapatmıştı.

Tommy: ŞUNU BAŞKA BİR YERDE YAPSAYDINIZ?!

Tubbo: bitti mi?

Tommy kafasını biraz çekti ve baktı.

Tommy: Öğhk! HAYIR! Hâlâ devam ediyorlar!

Ranboo: Hey! Dream, George! Bizim yaşımız bunun için küçük!

George kenara çekildi.

George: Ah özür dilerim! Ben üzgünüm... Şey s-sadece...

Dream: Özür dilemene gerek yok.

Tommy: NASIL YOK LAN! KÖR OLUYORDUK! VE EVET SEN ALINABİLİRSİN GEORGE!

George: Bir dakika ben kör değilim, sadece renk körüyüm...

Tommy: Biliyorum!

Ranboo Sapnap ve Karl'ın yanına gitti.

Ranboo: bence artık gitmeliyiz.

Ranboo eliyle Dream ve George'u göstererek gözlüğünü çıkarıp göz kırptı.

Karl: Oh... Ah evet evet... haklısın hadi gidelim.

Karl ve Sapnap kalktıp eşyalarını aldılar.

George: Gidiyor musunuz?

Karl: Evet...

George: Biraz daha dursaydınız?

Karl: Umm belki sonra...

Karl, George'u çekip kulağına fısıldadı.

Karl: Siz biraz yanlız kutlama yapın.

George kıpkırmızı oldu. Ve utanarak konuştu.

George: Ah. Ş-şey t-tamam!

Bir süre sonra Karl, Sapnap, Ranboo, Tommy ve Tubbo, 5'i de arabaya binip gittiler.

George kapıyı kapattı ve iç çekerek içeri gitti. Masada hâlâ içecekler duruyordu.

George: Bunları almamışlar.

Dream: Bize bıraktılar sanırım.

George: Ben daha içmem.

Dream: Bende.

George: Napıcaz o zaman?

Dream: Um sanrımım çöpe atacağız, yapıcak başka bişey yok sonuçta.

George: Tamam o zaman çöpe atmaya gidiyorum.

George masadaki şişeleri poşete doldurdu ve çöpe götürdü. Bir yandan poşeti boşaltıyor bir yandan kendi kendine konuşuyordu.

George: hâlâ midemi bulandırıyor...

George çöpü attı. Elini yıkamak için suyu açtı, elini yıladı. Tam o sırada cebindeki telefona bildirim geldi. George ellerini kuruladı, telefonun ekranını açtı. Mesaj Tommy'den gelmişti.

George: Daha gideli 5 dakika olmadı. Kesin bişey unuttular...

George mesaja bakmaya başladı. Tommy George'a çektiği Videoyu atmıştı. Üstünede kocaman "Şu Videoya bak" yazmıştı.

George: Video mu? Ne videosu bu?

George Videoya basıp izlemeye başladı.
Videoda kendini şarkıya ne kadar kaptırdığını ve komik göründüğünü farketti.

George: Ah tam bir aptal gibi görünüyorum!

Dream içerden George'un sesini duydu ve merakla George'a seslendi.

Dream: Ne oldu George!

George: Tommy bir video gönderdi de!

Dream: Ne videosu?

George mutfaktan çıktı içeriye gitti, Dream'in yanına oturdu Videoyu gösterdi. Dream gülmeye başladı.

George: Hey neden gülüyorsun! Sende mi aptal gibi göründüğümü düşünüyorsun!

Dream: Hahaha! H-hayır sadec-

George: Ne çabuk söyle!

Dream: İkimizde aptal gibi görünüyoruz!

George: Ama ben daha aptal gibi görünüyorum! Şuna bak, gözlerimi falan kapatmışım sanki sahnedeyim!

Dream, George'a sarıldı ve yanağından öptü. Sonra ona kedi gibi sarılan George'a bakarak konuştu.

Dream: Biliyormusun yine kediye benziyorsun...

George: Aptal bir kediye mi!

Dream: Hayır. Tatlı bir kediye...

26. Bölüm sonu...










𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin