Dream: S-sadece bir arkadaş... Evet! Bir arkadaşın numarası... ama artık önemli değil!
Dream kağıdı buruşturdu ve cebine koydu.
Dream yalan söylemek konusunda gerçekten iyi değildi. George hemen ondan bir şey sakladığını anladı.
Ama eğer şimdi o kağıdı geri almaya çalışsaydı işler daha kötü olacaktı. Doğru zamanı beklemesi gerektiğini biliyordu.
George Dream'e gülümseyerek ceavp verdi.
George: Demek arkadaşın, peki o zaman...
Dream rahatladı ve soluklandı.
O sırada bir telefon sesi duyuldu. Çalan Karl'ın telefonuydu. Karl telefonu açtı ve konuşmaya başladı.
Karl: Alo? Evet... şimdi mi? Hepimiz mi? Tamam sorayım o zaman... Görüşürüz!
Sapnap: Kim?
Karl: Jimmy... video için bizi çağırıyor. Hepimizi...
Sapnap: Hemen şimdi mi?
Karl: Evet...
Dream: Ne videosu?
Karl: bilmiyorum.. söylemedi.
Karl'ın telefonuna bildirim geldi. Karl telefonunu açtı ve bildirime baktı. MrBeast konum atmıştı.
Karl: Konum yolladı. Sanırım gitmeliyiz.
Dream: Sanırım gitmeden önce George için kapatıcı almalıyız...
George: Dream haklı. Bana kapatıcı lazım.
Karl: Tamam hallederiz... yolda alırız.
Dream: peki eşyalarınızı toplayın... yola çıkalım.
Herkes telefonlarını, diğer eşyalarını yanına aldığına emin olduğunda hep beraber dışarı çıktılar.
Karl: Bizim araba ile gidebiliriz.
Dream: Peki...
Karl anahtarı çıkardı ve arabayı açtı, sürücü koltuğuna oturdu. Sapnap de hemen ön koltuğa Karl'ın yanına oturdu. George ve Dream ise beraber arka koltuğa geçtiler.
Karl emniyet kemerini taktı, aynasını düzeltti ve telefonunu telefon tutacağına yerlerştirdi, Mrbeast'in yolladığı konumu açtı ve arabayı çalıştırdı.
Karl: Herkes emniyet kemerini taksın, işte gidiyoruz...
Herkes hazır olunca yola çıktılar.
...
Çok olmadan yakınlardaki bir marketin önünde durdular. George arabadan indi, markete girdi ve elinde bir poşetle tekrar marketten çıktı.
George: Karl biraz bekler misin şu şeyi sürmeliyim.
Karl: Tabii.
George kapatıcıyı açtı ve telefonunun ön kamerasından bakarak boynuna sürmeye başladı.
Karl: Tamam mı?
George: Evet tamam... gidebiliriz.
Karl gaza bastı ve yola devam ettiler.
*1 saat sonra*
Arka koltuktan bir ses geldi.
George: Daha gelmedik mi?
Karl: aynı soruyu 13. Soruşun ve hayır... daha gelmedik... biraz sabırlı ol.
George: Sabırlıyım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BL
RomanceGeorge ve Dream'in Romantik, komik ve bazen üzücü hikâyesi Her şey Dream'in George'a açılmak istemesi ve evine çağırması ile başlar... Dikkat: Bu hikâyede "Boys Love" ve 18+ bölümler vardır! Bu hikâye "Dnf, DreamNotFound" shipini konu almış...