Dream ve George hızla sudan çıkarken Tommy'nin bağrış sesleri duyuldu.
Tommy: Siktir! Ha siktir!
Karl gözlerini kısmış gelen güneşi eliyile kapatırken Tommy'e bakmaya çalışıyordu.
Karl: Noldu? Niye bağırıyor?
Quackity: Galiba Köpek Balığı falan?
Foolish: Hayır, ben buradayım.
Quackity yüzünü ekşiterek Foolish'e baktı.
Quackity: Ha ha ha ne komik!
Sapnap: Bir şey demeliyim... Bence Köbek balığından daha ciddi bir sorun var. Tommy'i daha önce hiç böyle bağırırken görmemiştim.
Tubbo Tommy'e seslendi.
Tubbo: TOMMY İYİ MİSİN!?
Tommy uzaktan, suyun içinden bağırdı.
Tommy: İYİ GİBİ Mİ GÖRÜNÜYORUM KALTAKLAR!!
Tubbo: SORUN NE?! BELDEN AŞAĞIN YERİNDE Mİ?!
Tommy: TELEFONUMU CEBİMDE UNUTMUŞUM!
Quackity: "Sifonumu derinde kurutmuşum" gibi bir şey mi dedi o?
Foolish: Sanki "Beleş donumu kedimde bulmuştum" dedi.
Quackity: Foolish hadi ama salak mısın? Tommy'nin kedisi mi var?
Foolish: Tek takıldığın bu mu Quackity?
Tommy'nin sesi tam duyulmuyordu, kimse bir şey anlamayınca Tubbo yine bağırdı.
Tubbo: NE DEDİN TOMMY!
Tommy: TELEFONUM DİYORUM, CEBİMDE KALMIŞ!
Tubbo: NE? BİR DAHA SÖYLE!
Tommy: YARRAĞIMIN BAŞLARI, TELEFONUMUN ANASI SİKİLDİ DİYORUM! KULAKLARINIZI SİKEYİM!
Sonunda herkes anlamıştı.
Foolish: Haa telefonunu cebinde unutmuş
Quackity çok sesli bir şekilde gülmeye başladı.
Quackity: Aptal!
Tubbo tekrar denize doğru döndü ve Tommy'e bağırdı.
Tubbo: NEDEN BAŞINDAN SÖYLEMEDİN?
Tommy: DALGA MI GEÇİYORSUN PİÇ! İKİ SAATİR BAĞIRIYORUM!
Tommy uzaktan, sahilin kenarındakilere orta parmak kaldırdı ve zor şer karaya doğru gelemye çalıştı.
Dream ve George kendi aralarında gülüyorlardı, Tommy'den kurtuldukları için mutlulardı. Dream George'u elinden tutarak hılza kumların üzerinde koşturmaya başladı.
George: Yine nereye Dream!
Dream gülerek koşmaya devam etti.
Dream: Bunlardan olabildiğince uzağa!
George: "Bunlar" dediğin herkes arkadaşımız. Benimle evlenince ne çabuk unuttun hepsini, üzerinden daha bir saat bile geçmedi!
Dream: Merak etme onları unutmadım sadece şuan için unutmaya çalışıyorum!
George: Peki, onlardan ne kadar saklanabiliriz ki? Bir şekilde ortaya çıkmamız gerekecek!
Dream: Hava kararmak üzere, bizi aramak için arama kurtarma ekibi gibi etrafta dolanmaya başladıklarında ortaya çıkarız olmaz mı?
George: Tamam ama sence şuan böyle koşarak nereye gittiğimizi sorgulamıyorlar mı?
Dream: Hayır buna hakları yok çünkü biz yeni evliyiz! Kimse ne yaptığımızı sorgulamayaz! Her zaman yanımda olmasını düşlediğim adam ile evlendim. Kimse ne yaptığımı sorgulayamaz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BL
RomanceGeorge ve Dream'in Romantik, komik ve bazen üzücü hikâyesi Her şey Dream'in George'a açılmak istemesi ve evine çağırması ile başlar... Dikkat: Bu hikâyede "Boys Love" ve 18+ bölümler vardır! Bu hikâye "Dnf, DreamNotFound" shipini konu almış...