George yatağın yanında duran peçetelikten bir peçete aldı, gözlerini sonra burnunu silip ayağa kalktı.
George: Aşağı iniyorum...
Dream: Tamam, bende geliyorum.
Dream deynekleri ile ayağa kalktı. Eskisine göre daha iyi hareket ediyordu. George onun her geçen gün daha iyi olduğunu görüyor ve mutlu oluyordu.
İkiside aşağı indi. George kendini koltuğa attı. Ve konuşmaya başladı.
George: Hâlâ uykum var...
Dream: Seni uyutmamı ister misin?
George: Uyumak ister miyim bilmiyorum sadece uykum var.
Dream koltuğa doğru geldi. George, Dream'in de oturabilmesi için bacaklarını kendine çekti ve Dream'e yer açtı.
Dream koltuğa oturdu ve gülümseyerek konuştu.
Dream: Kucağıma yatmaya ne dersin?
George döndü ve kafasını Dream'in dizlerine koydu. Dream George'un saçlarını okşamaya başladı.
Dream: Akıllı kedicik...
George: Sayende kendimi gerçekten kedi gibi hissetmeye başladım. Bu bir tür hastalık olabilir.
Dream kahkaha attı ve gülerek cevap verdi.
Dream: Kendini kedi gibi hissetme hastalığı.
George: Evet tam olarak o.
Dream kafasını eğdi ve George'un yanağından öptü.
George: S-sadece yanak mı?
Dream: Sen ne istiyorsun?
George: Bilmem...
Dream kafası sola dönük George'un kafasını eli ile çenesinden tutarak yavaşça kendine çevirdi.
☆ DİKKAT! buradan sonrası +18 içerik içermektedir. Eğer bu tür şeylerden veya bu shipin cinselleştirilmesinden rahatız olabileceğinizi düşünüyorsanız LÜTFEN BU BÖLÜMÜ ATLAYIN. Dikkatiniz için teşekkürler. ☆
Dream kafasını tekrar eğdi ve dudaklarını George'un dudaklarına koydu. Yavaşça öptükten sonra geri çekildi.
Dream: Biraz garip gelebilir ama seni dudaklarından öpmeyi çok seviyorum.
George biraz kızardı. Dream dinliyor, onun söyleyeceklerini bekliyordu. Dream gülümseyerek sözüne devam etti.
Dream: Dudaklarım her dudaklarına değdiğinde zaman tamamen durmuş gibi. içimde başımdan ayaklarıma doğru giden bir sıcaklık hissediyorum.
George: B-bu seni mutlu ediyor mu?
Dream: Fazlasıyla...
George: Ben burdayım... yani istediğin zaman b-beni dudaklarımdan öpebilirsin, biliyorsun değil mi?
Dream: Biliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BL
RomanceGeorge ve Dream'in Romantik, komik ve bazen üzücü hikâyesi Her şey Dream'in George'a açılmak istemesi ve evine çağırması ile başlar... Dikkat: Bu hikâyede "Boys Love" ve 18+ bölümler vardır! Bu hikâye "Dnf, DreamNotFound" shipini konu almış...