George ve Dream, gözlüğün de kolyeyin de ücretini ödeyip marketten çıktılar.
George kendi kendine mırıldandı
George: Hava hâlâ sıcak...
Dream o sırada saatine bakıyordu. "14.55"
George Dream'in yine saatine baktığını farketti.
George: Yine saatine bakıyorsun!
Dream: ...
George: Bir şeyi mi bekliyorsun yada önemli bir işin mi var?
Dream: Hayır ben-
George: Yoksa... Sen... Yoksa sen benimle zaman geçirmekten sıkılıyor musun?!
Dream: Hayır! Hayır! Yok öyle bir şey! Saçmalama! Seninle zaman geçirmekten asla sıkılmam!
George: O zaman neden? Neden sürekli saatine bakıyorsun?
Dream: Iıı şey... İlaç saatim! Evet, ilaç saatim!
George: Hâlâ o ilaçları kullanman gerekiyor muydu?
Dream: Hayır, doktor son gitmemde yeni ilaçlar verdi, hepsinin saati var, onalrı kullanıyorum...
George: Hmm öylemi... Benim neden bundan hiç haberim olmadı?
Dream: Iıı şey... Açıkcası seni daha çok şu "İlaç, doktor, kontrol" falan filan işleri ile yormak istemedim.
George: Tamam peki ama aptallık yapıp benim sakın "ilaç, doktor, kontrol" işlerinden yorulduğumu düşünme. Her ne olursa olsun senin sağlığın her şeyden önemli. Bana her şeyi söyle.
Dream eğilip George'u öptü.
Dream: Tamam söylerim...
George uzanıp eli ile Dream'in karışmış saçlarını düzeltti.
George: Eee şimdi nereye gidiyoruz? Hava hâlâ çok sıcak...
Dream: Sinama? Sinama gitmeye ne dersin? Hemen yakınlarda sahilin son kısmına doğru bir yerde sinama var... Sinamadan çıkınca da hava ferahlamış olur, direkt sahile iner. Sahilden yürüyerek tekrar buraya, arabanızın yanına geliriz. Olmaz mı?
George: Olur! Peki ne izleyeceğiz?
Dream: Oraya gidince bakarız...
George: Tamam.
George ve Dream sinamaya geldiler, içeri girdiler ve bu gün hangi filmlerin gösterimde olacağına bakınmaya başladılar.
Dream: Romantizm izleyelim.
George: Ama ben romantizm filimlerini sevme-
Dream: Lütfen!
Dream izlemek istediği filmi gösterdi.
Dream: Uzun zamandır bu filmi izlemek istiyordum... Lütfen?
George: Ah peki neyle alakalı?
Dream: 60'lı yıllarda geçen bir olay... Genç kadın aşık olduğu adamı kurtarmaya çalışmasını anlatıyor...
George: Peh sıkıcı!
Dream: İzleyince de sıkıcı olduğunu düşüneceğini sanmıyorum.
George: ...
Dream: Eğer beğenmezsen son iki hafta bulaşıkları tek başıma ben yıkarım.
George: Ha bu kadar iddialısın yani?
Dream: Evet o kadar iddialıyım.
George: Peki teklifini kabul ediyorum ama dediğin gibi, eğer filmi beğenmezsem son iki hafta bulaşıklar seni bekliyor olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BL
RomanceGeorge ve Dream'in Romantik, komik ve bazen üzücü hikâyesi Her şey Dream'in George'a açılmak istemesi ve evine çağırması ile başlar... Dikkat: Bu hikâyede "Boys Love" ve 18+ bölümler vardır! Bu hikâye "Dnf, DreamNotFound" shipini konu almış...