65. Bölüm

359 27 33
                                    

*2-3 saat sonra*

Dream ve George çoktan eve gelmişlerdi. George kanepe uzanmış elinde telefon Karl ve Sapnap'e Dream'in ona nasıl evlenme teklifi ettiğini açıklamaya çalışıyordu. Ama Sapnap ve Karl çok fazla soru soruyordu.

Sapnap ve Karl'la George konuşuyordu çünkü Dream onların aradığını görünce başına yağacak olan sorulardan kaçınmak için telefonu George'a verip kaçmıştı.

George: Kaçıncı kez söylicem! Evet, diz çöktü!

Dream sıkılmaya başlamıştı, kafasını yavaşça duvara vuruyordu.

George: Bir dakika bekleyin...

George eli ile telefonun hoperlörünü kapattı, Dream'e döndü.

George: Sorun ne Dream?

Dream: Sıkıldım...

George: Tek sıkılan sen değilsin merak etme...

Dream hızla George'a döndü

Dream: Söyle onlara telefon konuşmasını biraz speedrunlamaya çalışsınlar yoksa ben onların tüm aileye üyelerini teker teker speedrunlicam!

George tekrar telefona döndü.

George: Dream aile üyelerinizi teker teker speedrunlicakmış...

Dream: Hey cidden söyle demedim!

Telefondan Sapnap'in sesi duyuldu

Sapnap: Beni speedrunla!

George: Ah lanet olsun! Neyini anlamıyorsunuz kapatın artık şu telefonu yoksa ben suratınıza kapatıcam.

Sapnap ve Karl soru sormaya devam edince George sakin bir şekilde telefonu kapattı ve yanına koydu.

Dream: Evet... yapılması gereken buydu...

George derin bir nefes aldı.

George: Rahatladım... Neden en başından suratlarına kapanmamışım ki?

Dream George'a doğru yürüdü. Yanına, kanepeye oturdu.

Dream: Çok fazla soru sordular...

George: Aynı şeyi on kere cevapladığıma yemin edebilirim... Başım ağrıdı... Hepsi senin yüzünden telefonu elime tutuşturup kaçtın. Bende cevaplamak zorunda kaldım.

Dream gülerek George'un saçlarını okşadı.

Dream: Özür dilerim... Birdaha olursa telefonu sana vermek yerine havuza atarım. Bu ikimiz içinde daha iyi bir seçim olur.

George: Haklısın...

George uzanıp yanında yatan Dream'in dudaklarını öptü sonra gülümseyerek mırıldandı.

George: Artık birine senin hakkında konuşurken "erkek arkadaşım" yerine "Eşim" mi demem gerekecek?

Dream kıpkırmızı oldu, eliyle yüzünü kapattı. George gülerek sordu.

George: Noldu?

Dream: Yaptığından mutlu musun?

George: N-ne yaptım?

Dream: Şimdi seni speedrunlamak istiyorum! Çünkü her bir hareketin dayanılmaz...

George gülerek Dream'in videolarında kullandığı Speedrun müziğini yapmaya başladı.

George: Duuu Duuu, Duuu Duuu, du du Du, du du Du.

Dream: Evet, tam olarak bu. Kafamın içinde bu çalıyor.

𝑩𝒆𝒚𝒂𝒛 𝑲𝒆𝒍𝒆𝒃𝒆𝒌 - DreamNotFound / Dream x George / BLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin