Ben yol yorgunuyum Miray. Ben seni ararken yorulan adamım. Ben kabuslarında boğuştuğun yine de kaçamadığın adamım.
Sabah gözlerimi araladığımda karşımda Yaren'in yüzünü görmeyi beklemiyordum. Çığlık atarak kendimi geriye doğru çekmeye çalıştım.
Zihnimdeki bulanıklık kaybolunca sakinleşip elimi kalbime koydum.
"Yaren benimle bir sorunun mu var?"dedim dişlerimi sıkarak.
"Hiii, Miray'cığım hiç olur mu öyle şey?"diye bir şaşkınlık nidası koptu dudaklarından. Büyük yeşil gözlerini kırpıştırıp telefon ekranını yüzüme yaklaştırdı.
"Gözüme sok istersen Yaren?"
"Ya kızım yatağın ters tarafından da kalkmadın ne bu sinir ya? Hem" dedi vurgulayarak "soru sorup sinirlenmesi gereken biri varsa o benim."
"Allah Allah, o niyeymiş?"
"Bu ne?"
Yattığım yerden doğrulup Yaren'in elindeki telefonu aldım. Daha doğrusu telefonumu...
0532: Mahalleye hoş geldin Karayazı'm.
"Telefonumu izinsiz kullanma demendim mi ben sana?"dedim sinirle. Hızla ayağı kalkıp kıyafet dolabını açtım. Bugün izinliydim ve anneme kahvaltıya gitmek istiyordum.
"Savaş değil mi o mesajı atan?"deyip yatağımı toplamaya başladı.
Dalgınlıkla saçlarımı karıştırdım. Dün gece çok geç uyumuştum.
"Sanırım."diye mırıldandım.
"Nasıl sanırım?"deyip yastığıma yumruk atar gibi vurdu.
"Ne bileyim Yaren onun numarası değildi?"
"Değiştirmiştir?"
"Olabilir de olmayabilir de."
"Başka kim atmış olabilir ki?"
"Beyza."dedim ismini zorlukla söylerken. O ismi ne duymak ne de söylemek istiyordum. Aksi halde mideme kramplar giriyor, ağzımda safra tadını hissetmeye başlıyordum.
"Savaş'ın nişanlandığı kız yani."diye mırılndandı. Daha çok kendi kendine düşünür gibiydi.
Sonunda ne giyeceğimi seçip Yaren'e odadan çıkmasını söyledim. Bana diyordu lakin kendisi daha hazır değildi. Yaren saçlarımı karıştırıp odadan kaçarak gitmişti.
Arkasından gülerek baktım. O benim kız kardeşimdi, kardeşten ötemdi. Mühim olan kan bağı değil, can bağıydı.
Onun canı her yandığında benimki ve benim ne zaman canım yansa Yaren' inde yanıyordu.
Kırmızı yazlık elbisemi giyinip çıkardığım kıyafetleri katladım. Hava çok sıcaktı kahvaltıdan sonra eve gelip duş alacağımı aklımın bir köşesine yazmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAHTIMIN KARASI
ChickLit[TAMAMLANDI.] Savaş, bana kıymaz kıyamaz dediğim ne varsa yapmıştı. Aldığım nefeste o, aldığı nefeste ben varım sanıyorken, herkes yapar o bana ihanet etmez derken beni paramparça etmişti. Bin parçaya bölünmüş, bin parçam bin yere saçılmıştı. Ben on...