10.BÖLÜM; Sevsem Sana Yazık, Sevmesem İncinirsin

24.2K 774 42
                                    

"Daha o gün anlamıştım Feride, ben ömrümce seninle sınanacaktım. Çünkü insan daima en sevdiğiyle sınanır."

Çalıkuşu | Reşat Nuri Güntekin

Çalıkuşu | Reşat Nuri Güntekin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben, onu ondan vazgeçecek kadar çok sevdim. Ben onu mutluluğumu, anılarımı, geleceğimi, ömrümü feda edecek kadar çok sevdim.

Kendimle savaşacak kadar, yüreğimi parçalayacak kadar, bir ömür ona hasret kalacak kadar çok sevdim.

Ben ne yaptıysam Miray için yaptım. Yine olsa yine yapardım.

Kollarımda duran baygın bedeninde gezindi gözlerim. Gece karası saçlarında, küçük burnunda, badem gözlerinde... Özlem yüreğimi dağlarken anın gerçekliğini sorguluyordum.

Kokusunu yıllar sonra tekrar duyumsamak üzerimdeki ölü toprağı atmamı sağlıyordu. O sırada kendi kendime bir söz verdim. Ne olursa olsun bir daha Miray'ı kaybetmeyi göze almayacaktım.

Tesadüf eseri sokaktan geçen bir arabayı durdurup en yakın hastaneye gelmiştik. Alelacele sedyeye yatırıp acile taşıdılar. Birkaç hemşire ve doktor muayene ettikten sonra kan almış birkaç test yaptırmışlardı. Daha sonra acil kalabalıklaştığı için bizi normal bir odaya almışlardı. Miray hala uyanmamıştı. Hemşireye sorduğumda serumun içerisinde sakinleştirici olduğunu Miray'ın nabzını düşürmek, yaşaması olan panik atağı atlatması için verildiğini söylemişti.

(Yazar notu// Arkadaşlar doktorun dedikleri, muayene etmesini falan full salladım hem de öyle böyle değil ğşdğsşds. Dalga geçmeyiin olur mu? Saçma olsa da 'aa doktor mu bu yazar ne kadar detaylı yazmış' diyin wğpşdğğspdğs)

Yarım saat kadar bir sürenin sonunda Miray'ı muayene eden doktor tekrar gelmiş elindeki test sonuçlarına bakmıştı bir süre.

"Neden bayılmış ciddi bir sorun var mı?" dedim Miray'ı muayene eden yaşlı doktora endişe ile bakarken.

"Durumu iyi"dedi beni sakinleştirmek istercesine "aşırı stres ve yorgunluktan bayılmış Miray Hanım. Bir de beslenmesine dikkat etmesi gerekiyor, vücudu güçsüz kalmış. Birkaç vitamin ilacı yazdım bir de serum taktık zaten. Kendini daha iyi hissetmesi için. Bir süre stresten uzak kalırsa çok iyi olur." deyip tebessüm etti. "Serum uyku yapabilir en az yarım saat kadar sonra uyanır büyük ihtimalle, endişe etmeyin o yüzden."

Gözlerimi hasta yatağında yatan sevdiğime çevirdiğimde kalbim acıyla kasıldı. Benim yüzümden bu halde olmasını kaldıramıyordum.

"Tekrar geçmiş olsun."deyip odadan ayrılmadan önce doktora teşekkür ettim.

BAHTIMIN KARASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin