19.BÖLÜM; Nazende Sevgilim Yâdıma Düştün

13.6K 429 8
                                    

*In La Kesh: Birbirimizin başka yüzleriyiz.

*In La Kesh: Birbirimizin başka yüzleriyiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm Şarkıları:

Resid Behbudov- Nazende Sevgilim

Sarah Cothran- Davy Jones

Taylor Swift- Love Story

"Benim kızıma mermi sıkacak adamı diri diri toprağa gömerim ulan. Benim saçının teline kıyamadığım kızıma bunu nasıl yaparlar? Ben sana emanet etmedim mi onları Kaan?"

Üçümüzde yan yana oturmuş Yasir ALACA'nın azarını işitiyorduk. Sessiz sessiz dinlerken Yaren korkudan elimi tutmuştu. Bense o sırada içimden Yasir Alaca'nın gazabından korunma duası ediyordum.

Jandarmaya gelmiş ve ifade vermiştik. Savaş hala içerideydi. Onun sorgusu uzun sürmüştü.

"Bir de bu adam, benim evime kadar girmiş. Benim evime girecek ve benim çocuklarıma zarar verecek kadar cüretkar..."diye tıslayıp dişlerini sıktı.

Kaan ve beni de çocuğu olarak görmesi kalbimi ısıtsa da dehşetle bize bakan gözleri sayesinde tekrar soğumuştu kalbim.

"Adı ne demiştiniz?"dedi tek kaşını hafifçe kaldırarak.

"Aydın."diye mırıldandım.

"Soyadı?"

"Bilmiyorum."deyip gözlerimi kaçırdım.

"Aydın Kılınç"diye tanıdık bir tok ses yankılandığında bakışlarım yanı başımda duran adamı buldu. "Sizin ortağınız olan."

"Ne diyorsun sen delikanlı?"dedi Yasir amca kaşlarını çatıp.

"Beni duydunuz beyefendi. ALACA GROUP Holdingin yüzde beşlik hissedarı olan çakma iş adamı Aydın Kılınç."

Gözlerim Savaş'ın ardında duran abimi bulunca onunda bana baktığını fark ettim. Hemen yanında Dinçer ve nişanlısı Hilal vardı. Kadir'in yanındaysa Şeyma gözlerini bir an olsun abisinden ayırmadan duruyordu. Kadir ise telefonla mesajlaşıyordu.

"Yasir Amca? Savaş? İsterseniz bu konuyu daha müsait bir zamanda konuşun."deyip kalabalık koridora baktım. Bir sürü insan bizim bağırışlarımız yüzünden buraya bakıyordu. "Üstelik basın burada olabilir."

"Ben hallettim o işi."dedi Kadir sırıtarak telefonunu gösterirken. "Bilgi sızmaması ve görüntü verilmemesi için. Üstelik açılan davanın gizliliği sebebiyle isteseler de bir şey yayınlayamazlar. Tabii Aydın ve Beyza yakalanana dek."

"Haklısın kızım."dedi beni onaylarken. "O halde siz, bizim eve geçin, güzel güzel dinlenin. Leyla teyzen de sizi bekliyor telaşla zaten. Ben gerisini hallederim."

BAHTIMIN KARASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin