Hai semua! Wah lama gila hani tak update. Last update masa GFriend tak disband lagi. Hmm 😿
Ha oke, mari kita jangan bersenduw di sini. Chapter ni dan tiga chapter akan datang hani akan ceritakan keadaan korang bersama si tercinta sebelum hani update epilog nanti. Ya, epilog. Nak habes dah applyfic ni 😊 nampak tak berapa sukanya hani 😊😊😊
Ha lepastu, ingat tak hani pernah cakap yang ada surprise untuk siapa yang komen banyak ? Ha ni lah surprise nya! Tak ingat sudah ngeh.
Hani kira semua benda yang korang komen dari part 1 sampailah ke chapter sebelum ni ( intro - episode 30 ). Rajin betul hani kan muahhaha tapi buat hw malas pula hiks
Lepastu bilangan komen korang tu, hani darabkan dengan 2 dan hani tulis solo scene korang ni dengan jumlah yang dah didarab tu ! Tak faham sudah hani tak kisah.
Ha sebelum hani lupa, siapa yang komen banyak banyak dalam chapter ni hani akan cepuk kepala dia ! Kita nak enjoy enjoy santai je eceh. Kalau korang selesa komen ha silalah tapi jangan banyak sangat sebab komen korang dah takkan dikira lagi huhuhu nanti hani pula rasa bersalah sebab korang komen banyak sangat
Oke dah cukup membebel. Enjoy !
📌 Mihun (Choco x Sehun)
Comment: 1,250 comments
Solo scene: 2,500 words hik"Hai Choco! Choco choco choco choco chocolate!"
"Hani, Hani memalukan Hyeongjun. Hai Choco!"
Masuk sahaja Choco ke dalam kafe itu, terus dia disapa dengan Hani dan Hyeongjun yang sedang terduduk di atas sebuah meja. Sempat Choco lihat pelanggan yang lain memandang mereka berdua disebabkan Hani yang tiber je menyanyi sebuah lagu kanak-kanak.
"Yow," sapa Choco. Dia mengatur langkah ke arah mereka berdua lalu melabuhkan bontot di atas kerusi berhadapan mereka.
"Yah, kenapa asyik pakai baju hitam je? Dah macam takde baju lain je!" Hani mengerutkan dahi melihat baju yang dipakai Choco. Choco menjegilkan mata. Wah wah, pantang betul kalau ada orang complain pasal baju dia!
"Eh, suka hati akulah. Sibuk je!" kata Choco. Hani mengecilkan mata. Dalam diam, tongkat sakti dicapai.
"Hani, dia dah nak sampai," Hyeongjun terus menarik Hani berdiri. Dia tersenyum pada Choco manakala Hani sudah menayang riak tidak puas hati. Tak sempat nak tukar baju Choco!
"Kitorang pergi dulu."
"Pergilah," halau Choco. Sempat dia menjelirkan lidah ke arah Hani. Hani ingin membalas, namun Hyeongjun terlebih dahulu mengheretnya keluar dari kafe itu.
Malam ni, Choco ada date dengan seorang jantan! Choco pun tak tahu siapa sebab Hani yang carikan gitew. Jadi di sinilah dia sekarang, menunggu kedatangan si lelaki.
Choco mengambil telefon pintar di dalam poket sementara menunggu kedatangan lelaki itu. Tekan sahaja butang 'ON', terus terpapar wajah Jaehyun yang dijadikan wallpaper.
"Uish—" Choco laju memejam matanya, tidak mahu mencemarkan matanya melihat manusia itu. Haih, tak semena-mena dia teringat akan memorinya bersama Jaehyun dahulu.
Nasib juga dia dah move on. Choco terdiam seketika. Kenapa dia couple dengan jantan tu dulu eh?
Tapi kalau difikirkan balik, memang Choco tak dapat nafikan yang dia tertarik dengan rupa dan personaliti Jaehyun rawr. Biasanya orang yang ada rupa ni takde personaliti, tapi tidak dengan Jaehyun.
Choco termenung seketika. Jaehyun hensem. Jaehyun tinggi. Jaehyun suka apa yang dia suka, gaming. Jaehyun sweet. Jaehyun baik. Dan yang paling penting sekali, Jaehyun sexy aumms.
YOU ARE READING
Thumbelina [ ✔ ]
Fantasy❛❛ Geramnya! Hiks... Kalau boleh aku nak sumpah perempuan tadi tu semua jadi kecil sekecil middle finger aku ni ha! Guwe jeles dengan mereka yang dapat pakwe setia! Huwaaaa terus guwe ini gimanaaaaa ❜❜ Apabila seorang ahli sihir secara tidak sengaja...