19.

374 60 6
                                    

Doslova jsem panikařil, jelikož jsem naprosto ztratil přehled o Kageyamově přítomnosti. Jelikož je to Kageho strážný anděl, má tu možnost přenést se do jakéhosi prostoru, kde můžou být jen oni dva. Měl jsem o černovláska strach, uzavřít dohodu s někým jako je Hoshiumi může být nebezpečné. Proto jsem se se špatným vědomím přesunul zpátky do Kageyamovo pokoje a nahradil jsem hromadu polštářů pod dekou. Bylo mi dost divně, neměl jsem na nic chuť a připadal jsem si zlomeně. Opravdu mě trápilo, že jsem Kageho takhle naštval, ale on nám to oboum dělá těžší...

Hoshiumi mi vysvětlil pravidla smlouvy. Chtěl být volný, což obnášelo to, že by byl po vyřčení Hinaty jména odprostěn od smlouvy strážného anděla. Neviděl jsem rozdíl v tom jestli jím je, nebo ne, takže jsem souhlasil. Jen jsem měl jednu podmínku, ke které mě vlastně dostala Hinaty nedůvěra vůči této bytosti. Řekl jsem, že chci ještě dva týdny čas na zjištění jména, pokud bych ho uhádl sám, dohoda by se automaticky zrušila. K mému štěstí souhlasil a pak mě během vteřiny poslal zpět k domovu. Jakmile jsem otevřel vstupní dveře, dostal jsem pěkně seřváno od mámy, ale to jsem tak nějak ignoroval. Zaběhl jsem do pokoje, kde jsem našel spícího zrzka v mé posteli. Vypadal roztomile... Jemně jsem ho pohladil po tváři a tím mu odendal spadané vlasy do obličeje. Mírně se zakabonil a víc se zachumlal do deky, takže jsem ho raději nechal a zasedl k počítači. Okamžitě jsem najel na internet a začal si vyhledávat všemožná andělská jména, která jsem jen našel... A že jich bylo.

Z mého bezesného spaní mě neustále vyrušovalo nějaké cvakání a mumlání. Donutil jsem se otevřít oči a zamžourat do chabě osvětleného pokoje. Kageyama seděl u počítače a něco tam zběsile psal. Bylo už pozdě v noci a jelikož on není zrovna noční člověk, nechápal jsem co právě dělá. ,,Tobio... Proč ještě nespíš." Zamumlal jsem a následně jsem si protřel oči. On mi věnoval rychlý pohled. ,,Jonem... Jerhaim..." ,,Cože ?" Zeptal jsem se, jelikož jsem mu vůbec nerozuměl. ,,Nebo Jerie... Ne." Zabreptal a zase pohled stočil na monitor. Asi mu začíná hrabat. ,,Kage... Je všechno v pořádku ? Co ta smlouva ? Uzavřel si jí ?! Eh, on ti za moje jméno pomotal mysl ?!"

Jen jsem si povzdechl a podíval se na vyděšeného zrzka. ,,Ne boke. Hledám různá andělská jména, ale je jich strašně moc. Nevím kde mám začít. Jenom jedno jméno znamená v každé zemi něco jiného..." Hinata si očividně ulevil, ale i tak měl starost v očích. ,,Takže jsi s ním žádnou smlouvu neutvořil... Že ne ?" Optal se a já se nervózně ošil. Ani nevím proč, ale připadal jsem si trochu ostudně. ,,Podepsal jsem jí. Ale pokud do dvou týdnů uhádnu tvé jméno, tak se automaticky zruší." Řekl jsem a jemu se zalesklo v očích. To jsem mohl vidět i v téhle tmě. ,,Aha..." Hlesl přidušeně a svěsil hlavu. ,,Hina-" ,,Jdu zase spát." Řekl z ničeho nic a lehl si opět do postele... Zády ke mě. ,,Ehm... Dobře. Dobrou noc." Řekl jsem trochu rozhozeně, ale on neodpověděl. Pocit viny se ve mě ještě malinko prohloubil, ale taky mi hlavou proběhla myšlenka, že je to všechno pro něj. To kvůli němu riskuji a dělám tyhle věci. Všechno je to kvůli němu...

[Kagehina] My little demonKde žijí příběhy. Začni objevovat