Uběhlo několik dní a další týden byl pryč. Zrzek se mi vyhýbal, mluvil se mnou jen minimálně a na tréninku si ani nežádal ty pitomé nahrávky. Připadal jsem si divně. Chyběla mi Hinaty přítomnost a neustálé hloupé řečičky. Vždycky, když se na mě tak zhnuseně podíval, tak se ve mě něco zlomilo. Cítil jsem se jak větvičky na lesní cestě, po kterých někdo nevědomě šlape a neohlíží se za nima. Byl jsem rád když se smál, ale zároveň mě to štvalo, jelikož se nesmál se mnou. Tyhle chaotické myšlenky mě poslední dobou nenechali spát a nebyl jsem jediný, který si to tak nějak uvědomil.
Poslední trénink za tenhle týden... Nevím jestli být rád, nebo ne. Co jsem na Zemi, volejbal mě dost bavil, ale hlavním důvodem byl právě Tobio, kterého jsem se snažil ignorovat. Nevěděl jsem jestli dělám dobře, ale chtěl jsem mu tímhle "trucováním" říct, že prostě udělal chybu, kterou mu jen tak neomluvím. Zrovna když jsem s Nishinoyou uklízel poslední část tělocvičny, všiml jsem si Sugawary jak se baví s Tobiem. Ani jeden z nich nevypadal zrovna nadšeně, ale ani naštvaně. Spíš to vypadalo na nějaké nepříjemné téma k probrání.
,,Kage, jestli jste se pohádali, měl by ses snažit udobřit ty." Řekl vážně Suga, který se mi snažil nějak pomoct. Tak nějak jsem mu všechno řekl, až na anděli, démony, debilní psychárnu a podobně. Řekl jsem mu, že jsme se prostě s Hinatou pohádali, protože jsem se sešel s člověkem, kterého on neměl rád a říkal mi o něm. ,,Když ono to má své důvody proč jsem se s ním sešel." Zabručel jsem a následně jsem se podíval na zrzka, který hned odvrátil pohled a dělal jakože nic. Jen jsem si povzdechl a prohrál si vlasy. ,,Ale štve mě to. Hinatu jsem si oblíbil a upřímně mě ničí tahle ignorace." Řekl jsem na můj vkus až příliš emocionálně a Suga si promnul špičku nosu. ,,Kage... Měl jsi někdy přítelkyni ?"
Co mě černovlásek načapal jak se na něj dívám, tak už jsem se na něj radši ani neotočil. ,,Shoyo, chceme jít s Tanakou ještě do té nové zmrzlinárny, nechceš se přidat ?" Zeptal se Nishinoya a já po krátké úvaze kývl. Určitě bude lepší trávit čas s nima, než se hádat sám se sebou o tom, jakou chybu jsem udělal.
,,Kage... Měl jsi někdy přítelkyni ?" Zeptal se Suga a já nechápavě zavrtěl hlavou. ,,Ne, proč ?" ,,Myslel jsem si to..." Vydechl zdeptaně a prohrábl si vlasy. ,,Hele, jak se cítíš s Hinatou ? Jako... Když jste spolu sami třeba." Zeptal se, a i když mi tahle otázka přišla celkem divná, zamyslel jsem se. ,,No je mi dobře, většinou se dobře bavíme a i když mě občas vytáčí, rychle mě to přejde." Zahuhlal jsem a nenápadně jsem se na zrzečka opět podíval. ,,Tobio... Být ve vztahu není nic, za co by ses měl stydět. Urovnej si myšlenky a koukej udělat správnou věc." Řekl z ničeho nic Suga, poplácal mě po rameni a odebral se za Daichim s Tsukishimou a Yamaguchim. Jak to jako myslel ? Když si najdu holku, vyřeší to moje problémy s Hinatou ? Nikdy jsem s holkama neměl dobrý vztah... Ale vím o jedné, která je mi alespoň trochu blízká...
ČTEŠ
[Kagehina] My little demon
FanfictionKageyama Tobio byl vždy člověk, který měl problém se začleňováním. I když přišel na střední školu Karasuno a měl možnost hrát volejbal, který byl pro něj všechno, necítil se chtěný. Ovšem jednoho dne se mu začnou zdát divné sny, které se stanou real...