21.

406 58 15
                                    

I když mi čas s Noyou a Tanakou většinou utíká rychle, dneska to bylo přesně naopak. Neustále jsem myslel na Kageyamu a vůbec jsem se nesoustředil na ně. Zrovna když se ti dva předháněli v tom, kdo sní rychleji celý zmrzlinový pohár, všiml jsem si jistého černovlasého kluka v doprovodu s naší třídní předsedkyní. Zrovna procházeli kolem "naší" cukrárny a já se nenápadně schoval za jídelní lístek. ,,Shoyo, co se děje ?" Zeptal se Nishinoya a já zavrtěl hlavou. ,,Hele, není to Kageyama a Mizuri-chan ?" Řekl nadšeně Tanaka a než jsem se nadál, začal ťukat na výlohu. ,,Ne..." Zaklel jsem a hlavou jsem třísknul do stolu. Přesně o tohle jsem nestál.

Když jsem došel za Mizuri, naštěstí s mou nabídkou jít ven souhlasila. Bál jsem se že si nebudeme mít co říct, protože já se kromě volejbalu o moc věcí nezajímám, ale ona zaplnila díru za nás oba. V podstatě jsem jen poslouchal, sem tam kývl, nebo něco odsouhlasil. Tsukishima měl pravdu, s holkama je to jednoduchý, stačí jim vše odsouhlasit. Když jsme procházeli kolem jedné cukrárny, ozvalo se šílené bušení na sklo. Mizuri normálně naskočila jak se lekla. ,,Tanaka ?"Zamumlal jsem si pro sebe a následně si všiml veselého Yua a depkařícího Hinaty. To jsem mu až tak proti srsti ? ,,To jsou tvý přátelé ?" Zeptala se bruneta a já kývl. ,,Asi chtějí, aby jsi šel dovnitř..." Prohodila a já se podíval na zrzka. Očividně ho víc zajímal ubrousek na stole než já. ,,Nevím. Přijde mi to blbé vůči tobě." Řekl jsem výmluvně a doufal, že prostě půjdeme dál, ale ona byla jiného názoru.

Opravdu jsem doufal že odejdou. Nechápal jsem, proč je Kage venku právě s ní. Pochopil bych, kdyby byl venku se Sugawarou, Daichim, dokonce bych pochopil i třeba Tsukiho, nebo Oikawu...Toho taky nemusí. Ale s holkou ? On ? Však si s ní nemůže mít co říct... ,,Heeee... Fakt jdou dovnitř !" Řekl nadšeně Tanaka a já nespokojeně fláknul hlavou do stolu. Oba mý přátelé mi věnovali divné pohledy, ale kupodivu nic neřekli.

,,Ahoj..." Prohodil jsem když jsme se přiblížili a naše energická dvojka nám věnovala milé přivítání. ,,Tak pohněte, místa je tu dost." Řekl nadšeně Noya a poklepal na volnou židli vedle sebe. Nejistě jsem se posadil a Mizuri si sedla vedle mě. ,,Takže ? Co vy dva spolu ? Nikdy jsem neviděl Kageyamu s někým venku...Teda kromě tady Shouya." Nadhodil Tanaka a já si povzdechl. Co jim mám říct ? Že se snažím pochopit Sugovo radu a začít s někým chodit ? Ví vůbec Mizuri o co se snažím ? ,,Jsme na rande." Řekla vesele a já se na ní překvapeně podíval. ,,Rande ?" ,,A ne snad ?"

Nechápal jsem proč, ale celkem mě ti dva štvali. Jak jako rande ? Proč zrovna s ní ? ,,N-No... A-Asi jo.." Zamumlal černovlásek a nejistě si prohrábl vlasy. ,,Páni, to bych do tebe nikdy neřekl." Vyhrkl Noya a Tanaka jen kýval hlavou. Jestli v tom má prsty ten prohnaný anděl, propálím mu ksicht... ,,No, někdo mě dokopal k tomu názoru, že bych měl otevřít oči a někoho si najít." Řekl a já si naštvaně odfrkl. ,,Děje se něc-" ,,Jsi naprostý idiot Tobio !" Vyhrkl jsem naštvaně a prudce vstal od stolu. Nehodlám to tady poslouchat.

***
Jestli si zítra přivstanu, stihnu vydat i díl zítra ráno... Uvidíme 😅😂

[Kagehina] My little demonKde žijí příběhy. Začni objevovat