30.

383 37 40
                                    

Hoshiumi přišel chvíli po mě. Zase jsme byli v takové té bílé nicotě jako posledně. ,,Takže..." Prohodil aby na sebe upozornil a kecnul si na zem. ,,Jelikož jsi mě probudil, doufám že máš opravdu pevně rozhodnuto." Řekl vážně a já kývl. ,,Fajn... Ale nejdřív ti vysvětlím pár věcí, jelikož nemůžu uzavřít smlouvu pokud nejsi o všem obeznámen." Já jen chápavě kývl a sedl si naproti němu. ,,Tak mluv, nemám moc času." Řekl jsem a on protočil očima. Bylo mi jedno co mě to bude stát, pokud Hinatu dokážu zachránit.

Pohled Hoshiumiho

To, že chtěl Kageyama přistoupit ke smlouvě bylo na jednu stranu přínosné pro mě i zrzka, ale pro něj to nebude zrovna vhodná volba. Jakože... Vím přesně kdy zemře a přečkat následujících sedmdesát dva let je pro mě jako nic když jsem nesmrtelný... Ale zbavit se povinností je taky pecka. ,,Tak poslouchej. Naše dohoda je taková, že já ti řeknu zrzkovo jméno a zbavím se pak postu tvého strážného anděla, to víš." ,,Um..." Kývl a já si promnul spánky, byl jsem unavený. Hlavně poslední dobou kdy se okolo něj motal ten rudovlasý démon, dávalo mi zabrat držet je od sebe... I když to ne vždy vyšlo. ,,Fajn, to, že musíš zrzka tím jménem oslovit víš ?" ,,Jo..." ,, Dobře. Potom by se mělo zrušit prokletí jeho otce a měl by být volný... Ale teď k tobě. To, že nebudu tvým strážným andělem tě může dost ovlivnit. Přináší to smůlu, které se většinou díky mě vyhneš. Místo klidného a dlouhého života bude na každém místě čekat něco, co pro tebe bude zádrhel. Počítej s tím že když mluvím o smůle, nemyslím šlápnutí do hovna, nebo zakopnutí na chodníku. Kolikrát jde i o život."

I když se mi moc nezamlouvalo to o té smůle, nemohlo to být až tak hrozné. Jaká je pravděpodobnost že se stane něco až moc hrozného ? ,, Prostě mi to řekni, souhlasím se vším co to obnáší." Řekl jsem vážně a Hoshiumi nakonec jen pokrčil rameny. Z natažené ruky mu vyskočil pozlacený papír, na kterém bylo zlatým písmem něco napsané. ,,Fajn, stačí to podepsat tady, tady, tady a tady." Poukázal a z křídel si vytrhl pírko. ,,Podepiš to a já pak začnu s odpojím tvé duše od mé." Řekl a já to s kývnutím podepsal....

Trvalo dobrou hodinu než se otevřely dveře do pokoje, ve kterých se objevil právě Kageyama. ,,Hinato..." ,,Mlč." Řekl jsem hned a neobtěžoval jsem se na něj ani podívat. ,,Prosil jsem tě ať to neděláš, že ti to za to prostě nestojí." Řekl jsem rozklepaným hlasem a přetáhl jsem si deku přes hlavu. Nebyl jsem připravený slyšet to slovo, nebyl jsem připravený přijmout fakt, že moje záchrana ho bude stát život. Nebyl jsem připravený podívat se mu do očí. ,,A-" ,,Nechci nic slyšet !" Vyhrkl jsem rychle a nasadil jsem si připravená sluchátka. Písničky jsem si zapnul na maximum a i když mě z toho bolela hlava, měl jsem dobrý pocit z toho, že toho černovlasého pitomce neslyšel. Miloval jsem ho jak jen jsem mohl, tenhle fakt jsem si přijal, jenže to, že kvůli mě přijde o život už přijmout nešlo.

***
Zlatíčka, jde se hlasovat o jméně 💕
Za mě to teda zatím vyhrává archanděl Uriel 😌👌 ale chci vědět i váš názor ^^

Dobře... A teď trochu vážně 😅

Darien
Hikaru
Haru
Makoto
Akio

Tahle jména se mi zamlouvají a pár z nich tam bylo i víckrát, takže mi napište jaké se líbí nejvíc vám ^^✨💕

[Kagehina] My little demonKde žijí příběhy. Začni objevovat