26.

408 55 6
                                    

Následující tři dny probíhaly stejně. Ráno trénink, pak škola, zase trénink, chvíle trávené spolu a večer, když Hinata usnul, jsem zkoušel jeho jména. Řekl, že ho tím jménem stačí oslovit tak, aby to slyšel. Mohl tak v klidu spát a já jen předříkával různá jména. ,,Je těžké najít jedno jméno z milionu, že ?"  Ozvalo se a já svůj pohled stočil na vysokou postavu sedící na parapetu. Měsíční světlo ozařovalo jeho pokožku a rudé vlasy přímo zářily, stejně jako jeho oči. ,,Co ty tu chceš ?" ,,Přišel jsem se na tebe mrknout." Řekl hravě a seskočil na zem. Křídlem malém shodil hodiny ze stěny a Shouyo se nad tím zvukem protočil v posteli. ,,Nechápu proč." Odsekl jsem a on se zasmál. Jen jsem na něj zasyčel aby byl ticho a následně jsem vstal od stolu. ,,Pojď ven jestli máš kecavou."

,,Stejně se divím, že jsi v mé přítomnosti tak v pohodě. Jsem přeci démon, to tě neděsí ?" Zeptal se rudovlásek hned, jak jsme vešli do obýváku. ,,Ne. Hinata je taky v podstatě démon." Prohodil jsem s pokrčením ramen a on protočil očima. ,,On si tady říká Hinata ? Vážně ? To je směsný... No, to je jedno. On je půlenec, nemůžeš mu říkat 'démon'. Co vy spolu vlastně máte ? Nějak moc se o nalezení jeho jména snažíš." Řekl a protáhl si křídla. Na rozdíl od zrzečka je měl tmavě rudé a blanité. ,,Do toho ti nic není. Jsme prostě přátelé." On se jen uchechtl. ,,Fakt si myslíš, že někomu jako já dokážeš lhát ? Tendou Satori je démon, kterému se nelže..." Řekl vážně a jeho pohled jaksi potemněl. ,,Kdo je Tendou Satori ?"

Z mého spánku mě probudil nějaký dotek na rameni. ,,Mmm... Ještě chvíli." Zamumal jsem a chtěl jsem se přetočit na druhou stranu, ale z ničeho nic ze mě někdo strhl deku. ,,Kage !" Zavrčel jsem a schoulil jsem se do klubíčka. ,,Těsně vedle." Ozvalo se a já s sebou trhl. Nade mnou se tyčil jistý bělovlasý anděl. ,,Eh... Fushi ? Co ty tu chceš." Zabručel jsem a on protočil očima. ,,Měl by sis toho tvého dlouhána hlídat. Momentálně u u něj Tendou, nemyslím si že zrovna on je dobrá společnost..." Prohodil a já se rychle vyhoupl do sedu. ,,T-Tendou ?! Jakože, ten, Tendou ?!" Vyhrkl jsem a když jen tak pohodil rameny, vystartoval jsem z postele. ,,Jako strážný anděl jsi k ničemu !" Zavrčel jsem na něj a on se uchechtl. ,,Pokud může udělat práci někdo za mě, proč bych jí měl dělat já."

On vypadal celkem naštvaně, očividně chtěl něco říct, ale nakonec si jen promnul čelo a povzdechl si. ,,Já ... Já jsem Satori ty idiote. Ale to je jedno. Wakatoshi-kun nás očekává, buď půjdeš se mnou dobrovolně, nebo to půjde násilím. Jednoduchý." Řekl a prokřupl si prsty na rukou. ,,Waka... Eh... Netuším kdo to je, ale o tomhle si můžeme promluvit. Proč bych s tebou měl někam chodit." ,,Teď jsem to řekl, chce tě Wakatoshi. Nejspíš nechce další případ člověka s démonem, jsou to jen další komplikace." Odfrkl si a já se mírně zamračil. ,,Co s tím sakra všichni máte ?!" ,,Naprosto všechno. Je to špatně." Zavrčel a protočil očima. Téhle démon mění nálady častěji, než Hinata ponožky.

***
Mám instagram ohledně Wattpadu !
Pokud tě zajímají informace o příběhu, sleduj mě tam.

***Mám instagram ohledně Wattpadu !Pokud tě zajímají informace o příběhu, sleduj mě tam

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"jen_nekdo_z_wattpadu"

[Kagehina] My little demonKde žijí příběhy. Začni objevovat