Probral jsem se v objetí se svým zrzečkem, což bylo sice skvělé, ale na sen, který se mi v noci zdál jsem nezapomněl. Na obleze byl stále měsíc a v celém domě bylo ticho. Opatrně jsem se vymanil z jeho sevření a po oblečení mikiny jsem se vydal na zahradu. ,,Hoshiumi ! ... Hej, vím že mě slyšíš !" Zakřičel jsem, i když jsem upřímně netušil jestli je to pravda, a čekal jsem. ,,Hosh-" ,,Jo furt." Ozvalo se za mnou a z portálu vyskočil bělovlasý anděl, který si hned protáhl křídla. ,,Co chceš ? Je teprve pět ráno." Zakňučel, ale mě to bylo upřímně jedno. ,,Chci vědět Hinaty jméno." Hoshiumi nadzvedl obočí a pak se uchechtl. ,,Ví o tom on ?" ,,Ne, ale to je mi jedno. Musím to vědět." Bělovlásek si mě chvíli jen tak prohlížel a pak pokrčil rameny. ,, Mě je to jedno, ale musím ti nejdřív všechno vysvětlit. Tak šup." Řekl a následně mávl rukou, přímo před námi se otevřel další portál. ,,Pojď, bude to tam lepší."
V klidu jsem spal, dokud jsem neucítil nepříjemný chlad a celý jsem se neotřásl. ,,Tobioo..." Zabručel jsem a když jsem ho nenahmatal vedle sebe, otevřel jsem oči. ,,Tobi-" Zasekl jsem se při pohledu na okno. Z venčí šla slabá záře a věděl jsem, že z téhle strany domu normálně nic nesvítí. Dokopal jsem se zvednou z postele a došel jsem až k oknu. ,,Dělá si prdel ?!" Okamžitě jsem se rozeběhl z pokoje, jelikož jsem akorát viděl jak před Kageyamou vytvořil Hoshiumi portál. Neříkal jsem mu snad ať nedělá voloviny ?! Jakmile to šlo, vyběhl jsem ven. Bylo mi jedno že jsem momentálně jen ve slipech a černovláskovo tričku. ,,Kage ! Ani tam nezkoušej lézt !" Zakřičel jsem a on se na mě překvapeně podíval.
Ve chvíli kdy už jsem chtěl vejít do toho portálu se ozval Hinatův hlas. ,,Hinato ?" Zamumlal jsem a v tu chvíli si přede mě stoupl Hoshiumi. ,,Jestli chceš to jméno zjistit, jdi. On ti to nedovolí." Řekl vážně a já se omluvně podíval na přibližujícího se zrzečka. ,,Fajn..." Hlesl jsem tiše a omluvně jsem se usmál. Pak jsem se jen otočil a vešel do té divné věci, která mě během vteřiny přesunula úplně jinam.
,,Ne ne ne NE !" Zakřičel jsem, jenže to už mi zmizel z dohledu a zůstal tam jen ten anděl. ,,Heh, takhle se snažit... Víš že je to zbytečné, že ?" Uchechtl se a já se na něj vytočeně podíval. ,,Ty víš co všechno se může stát když je člověk bez strážného anděla, tak proč to děláš ?!" ,,Protože se mi chce ?" Prohodil s úšklebkem a mě vystartovala ruka s úmyslem ho praštit. Těsně před jeho obličejem se ale objevila zářivá bariéra. ,,Ale... Copak jsi zapomněl na to, že se nesmíš nikoho z nás dotnout ? Chtělo by se to vrátit do reality zlato. Nikdy nebudeš mít to co nejvíc chceš." Zasmál se a pak prošel kolem mě. ,,A ani nezkoušej vejít do portálu, víš jak to dopadlo minule, že ?" Vytočeně jsem sledoval jak mi zmizel před nosem a vztekle jsem zavrčel. Pomocí mé schopnosti jsem se přesunul do "svého" starého domu a naštvaně jsem si kecnul na postel. Měl jsem strašný vtek, strach, ale hlavně bolest. Když člověk přijde o svého ochránce, přinese mu to šílenou smůlu a většinou maximálně do tří let zemře. Málokdo zvládne přežít víc...
***
Poslední aktualizace 6. září... Up 😅 Ehm, pokusíme se tuto pauzu nějak nenápadně ignorovat, ano ? 😅😂
Každopádně mám pro vás žádost ohledně příběhu, takže tohle si prosím přečtěte.Blíží se konec a já bych potřebovala poradit ohledně jména pro Hinatu. (Před nějakou tou dobou jsem o tom psala na Insta, ale jsem debílek co na to zapomněl 🙃) a tak vás prosím tady. Napište mi nějaké typy, nebo hlasujte pro to co se vám líbí, čím víc návrhu, tím větší pravděpodobnost že budou vycházet díly častěji, jelikož teď nevím jak pokročit bez jména 😅
Děkuji 💕
ČTEŠ
[Kagehina] My little demon
FanfictionKageyama Tobio byl vždy člověk, který měl problém se začleňováním. I když přišel na střední školu Karasuno a měl možnost hrát volejbal, který byl pro něj všechno, necítil se chtěný. Ovšem jednoho dne se mu začnou zdát divné sny, které se stanou real...