Tepki 8

4K 117 230
                                    

- - -

Tepki : Onlara açıldıktan sonra panikleyip tokat atarsak? Tepkileri? (Bizden hoşlanıyorlar) chtleaC

- - -

~ Midoriya Izuku ~

Onu okulun arkasına davet ettiğinde bu sefer açılmaya kararlıydın. Kendine gaz verirken onun adımlarını duydun ve üstünü düzeltin. Ardından o yanına geldi. "Y/N? Neden burda buluşmak istedin?"... Tanrım... Bu çocuk o kadar masum görünüyordu ki... Önünde erimemek için zor tutuyordun kendini... Kendine gel Y/N! Açılman gerekiyor!... "Izuku... Ben sana bir şey söylemek için çağırdım!" "Dinliyorum?" "Ben senden çok hoşlanıyorum Izuku! Seni çok seviyorum!"

... O kadar paniklemiştin ki elin ayağın rahat durmuyordu. Bu yüzden ona tokat attığını fark etmemiştin. Kahretsin... "Aman tanrım! Izuku iyi misin?! Özür dilerim isteyerek yapmadım!!"... Mahçup gözlerle ona bakarken o elini tuttu ve sorun olmadığını söyledi. Sana gülümsedi ve aynı oranla kızardı.

"Ş-şey... Bende senden h-hoşlanıyorum Y/N!"... Midemdeki kelebekler artık resmen tüm vücudunu kaplamıştı. Gözlerin dolmuştu. O da seni ağlarken görünce ağlamaya başlamıştı. İkinizde bir birinizin göz yaşlarınızı silerken, bir yandan da bu duruma gülüyordunuz.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

 İkinizde bir birinizin göz yaşlarınızı silerken, bir yandan da bu duruma gülüyordunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- - -

~ Katsuki Bakugou ~

"Bu çocuk beni öldürecek!" "Rezil olacağım!"... Ne yapacağını düşünürken onun odasında bekliyordun. Dersten erken çıkmış ona da mesaj atmıştın. O gün bu gün Y/N! Yeter saha fazla tutma içinde derken kapı açıldı. Bakugou görünce şaşırdı, "Sikik burda ne halt arıyorsun?!" diye bağırmaya başladı. Sen ise onu içeri çektin ve kapıyı kapattın. Kapıya yaslandın ve arkandan ellerinle kapı kulunu tuttun. "Bakugou ben senden çok hoşlanıyorum!" diye az da olsa bağırdın.

O sana şaşkın ifadelerle bakarken sen ellerinle yüzünü kapatmış gebermeyi bekliyordun. O sana yaklaşıp bileğinden tuttu. Sen o kadar heyecanlıydın ki elini yüzünden çekerken yanlışlıkla ona vurdun. Ne yaptığının farkına varınca, "Aman Tanrım! Bakugou çok özür dilerim!!! İsteyerek yapmadı -"... Seni kapıya iyi bastırmış bir eliyle bileğini diğer eliyle yüzünü tutmuş seni öpüyordu.

Öpücüğünüz bittiğinde geri çekildi ve kızardı. "Bakugou..."... O ise kızarmış ve bir şey söyleyemiyordu. "Özür dilerim tekrardan." dedin. "Önemli değil Y/N" dedi. Sen odasından çıktın. Kapısında beklerken "Naptın Katsuki?! Böyle mi açılınır?! Öperek mi?! Sik kafalı!" dediğini duydun. Kendi odana giderken aptal aptal sırıtıyordun.
.
.
.
.
.
.
.
.

𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin