- - -
One-shot : Aizawa × Female Reader
(Part 2)• Fluff •
• Romance •
• Smut •- - -
Öğrencilerinle beraber geziye gitmiştiniz. Bir nevi aslında U.A gezisinin amacı hem U.A'nin itibarını arttırmak hem de bir nevi kahramanlığı aşılamaktı.
Utangaç öğrencinin elini tutmuş kontrolden geçtikten sonra koridorlarda dolaşmaya başladınız. Katları gezerken öğrencilerin sağa sola ayrılıp kaybolabileceğinden dolayı endişeliydin.
Beraber gezinirken sevgilini uzaktan gördün. Göz göze geldiğinizde grubunuza doğru yürümeye başladı. Merhabalaştınız. Fazla belli etmemeye çalışıyordunuz. Size eşlik edeceğini söyledi.
Beraber dolaşırken bir kaç öğrenci de size katılmıştı. Baş başa en arkada yürürken elini tuttu.
Y/N : Shota..?
Aizawa : Nasılsın?
Y/N : Gören olacak -
Aizawa : Boşver.
Y/N : İyiyim... Sen?
Aizawa : Özledim seni.
Y/N : Bende seni özledim.
Aizawa : Şu gezi ne zaman mola verecek?
Y/N : Bahçeye kadar vermeyiz herhalde.
Aizawa : Pekala..
Beraber okulu dolanırken bir yarım saat geçmişti. Çocuklar bahçede oyun oynarken sen lavaboya gittin. Arkandan gelen sevgilini fark etmedin. Lavaboya gider gitmez o da seninle beraber girdi. Seni direk kabine itti ve kapıyı kapattı.
Y/N : Shota napıyorsun?! -
Aizawa : Noldu, korktun mu?
Y/N : H-hayır burası yeri değil -
Pantolonunun fermuarını açıp çıkardığı aletini zorla ağzına soktu. Sen nefessiz kalana kadar kendini rahatlatmak için çabaladı. Bir kaç dakika daha senin nefesini kestikten sonra seni bıraktı ve kapıya yaslandı.
Y/N : Neye azdın sen?!
Aizawa : Cidden her gün böyle mi giyiniyorsun sen?
Dediğinde olayı çaktın. Üstüne gezi için giydiğin mini elbise onun dikkatini çekmişti. Fakat üstüne giydiğin mantonun bunu engelmesini umuyordun ama biliyorsun...
Seni kaldırdı ve mini elbisenin askılığını tuttu ve indirdi. Mini elbise giydiğin için küçük bir boxer giymiştin. Eliyle kalçanı sıkıp boxer'ını indirdi. Aletini ıslanan vajinanın ağzında dolandırdı. Sen bi bacağını klozete atmıştın. Diğer ayağın ise yerdeydi. Belinden kavradı içine girmeye başladı.
İçine tamamen girdiğinde derin nefes aldı. Hızlıca seni beceremeye koyuldu. Sen sadece gözlerini kapatmış ağzını tutuyordun.
Y/N : Hızlı ol! Anlayacaklar!!
O ise tepki bile vermeden seni kenara çekti ve klozetin kapağını açtı. Bir kaç kere okşadığı aletiyle boşalmaya başladı. Sen nefes nefese toparlanırken kabinden çıktın ve saçlarını düzeltmeye koyuldun.
Üstünü düzelttikten sonra onu arkanda gördün. Arkandan sarıldı. Boynuna kondurduğu öpücükler seni gıdıklarken aralıklı zamanlarla lavabodan çıktınız. Geziye devam ederken birbirinize attığınız bakışları sadece siz okuyabiliyordunuz.
- - -
Umarım beğenirsiniz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨
Fanfiction• 𝘉𝘰𝘬𝘶 𝘕𝘰 𝘏𝘦𝘳𝘰 𝘈𝘤𝘢𝘥𝘦𝘮𝘪𝘢 𝘬𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘵𝘦𝘱𝘬𝘪 𝘷𝘦 𝘰𝘯𝘦-𝘴𝘩𝘰𝘵 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣𝘪 • 𝘐𝘴𝘵𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘢𝘤𝘪𝘬𝘵𝘪𝘳. 𝘋𝘮 𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮𝘭𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘳𝘵𝘦𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘴𝘪𝘯𝘪𝘻 • 𝘒𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳 : 𝘐𝘻𝘶�...