Yandere Headcanons

2K 86 76
                                    

- - -

Headcanon : Nasıl bir yandere olurlar?

• Todoroki •
• Shinsou •

• Fluff •
• Romance •
• Angst •
• Dark •

- - -

~ Shoto Todoroki ~

• İlk başta seni görmezden gelmeye çalıştı ama nafile. Sana abayı yaktığını biraz geç kabullense de seni erkenden elde etmek için gözü dönmüştü.

• Aslında seni hem erkek hem de kadınlardan da kıskanıyor. Bayağı sıkıntı yaşıyor bu yüzden tüm arkadaşlarınla olan ilişkini gösteren bir pano hazırladı. Panoyu senin fotoğraflarınla süsledi.

• Seninle fazla bir iletişimi olmasa da sürekli gözü sana kayıyor. Çevreni senden iyi tanıyor.

• Bi kafede seni bir şeyler içmeye davet ettiğinde zevkle kabul etmen onu çok sevindirdi. Ama seni kaçırdığında ve sana attığı hissiz bakışlar ama kocaman gülümsemeyle korkuyu ileklerine kadar hissettirdi.

• Sana fazla yaklaşmasa da seni güvende tutmak için birazcık masraf yapmak zorunda kaldı.

• Seni sadece izlemek ona yetiyor. Sana yemeğini veriyor ve gün içinde yaptıklarını bahsedip soyutlandığın odanın bir köşesine yaslanıp sadece seni izliyor.

• Onu sinirlendirirsen sakin kalmaya çalışacak ama eğer haddini aşarsan bir kaç yanık ve çarşamba pazarına dönmüş bir odada kendini hırpalanmış bir şekilde bulman muhtemel.

• Olur da stockholm olursan içten içe sevindi. İçinden geldiği gibi davranmanın zamanı geldiğini düşündü. İlk defa sana sarıldı. Sana hayallerinden bahsetti.

• Gün geçtikçe yumuşasa da bi o kadar da öfkesi açığa çıktığı için en ufak şeylerden kavga çıkartmaya başlayacak. Gerçi senin o korku dolu bakışlarında annesinin bakışlarını görüp kendinden nefret etse de onu öpüp affedersen daha iyi biri olmaya çalışacağına söz verecek.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

- - -

~ Hitoshi Shinsou ~

• Woaw! En büyük ruh hali değişimini görebilirsin. Daha dün sana surat asan çocuk masanın yanından ayrılmıyor.

• Seni sürekli izliyor, dinliyor ve bir kaç eşyanı çalıyor. Bunun için onu suçlama gözünü eşyalarının üstünde tutman gerekirdi.

• Aşık olduğunu anladı ama yandere olduğunu anlaması zaman aldı. Kafayı seninle bozduğunda "Ah shit! Here we go again..." diyerek aynada kendisi ile yüzleşti.

• Seni kaçırmak yerine daha iyisini yaptı. Çevrendekileri uzaklaştırdı. Ehm... Ne yaptığını burada açıklarsam tahmini bende onların arasında olurum Y/N ama emin ol hepsi senin üzüleceğin yöntemler. Ama sakin ol! Omzunda ağlayacağın bir Hitoshi'ye sahipsin!

• Stockholm olursan sana hislerinin karşılıklı olduğunu söyler. Tanrım...

• Bir yandere olduğunu senden gizlerkenki yaşadığı adrenalini harika buluyor.

• Fiziksel temastan fazla hoşlanmıyor bu yüzden ince şeyler ile sana hislerini belli eder.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

- - -

Evet. Okullar benim için tekrardan açıldığı için yoğunluktan dolayı tepkileri askıya aldım bir müddet. One-shot ve Headcanonlara devam edeceğim. İstekleriniz varsa yazabilirsiniz detaylıca.

Umarım beğenirsiniz <3

𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin