- - -
One-shot : Kirishima × Female Y/N
• aishiteruyorena •
• Fluff •
• Romance •
• Smut •- - -
Evde oturmuş televizyondaki kanallarda geziniyordun. Sevgilinle üçüncü yıl dönümünüzü mutlaka için ona evinizde güzel bir yemek masası hazırlamıştın fakat ondan ses seda yoktu. Aramalarınada cevap vermiyordu.
Saat geç oluyordu. Giydiğin güzel narin elbiseyi çıkarmak için odana gittiğinde açılan kapı sesini duydun. Hızlıca salona gittiğinde sevgilinin yıpranmış üstü ile elinde bir buket gülle karşılaştın. Ona yaklaşıp sıkıca sarıldın.
Kirishima : Özür dilerim sevgilim, işim uzun sürdü açık çiçekçi bulmak için de bayağı uğraştım, çok bekletmedim değil mi?
Y/N : Sorun değil. *Sarılmayı bırakırlar*
Kirishima : Her zaman ki gibi gözümü kamaştırıyorsun.
Y/N : Yemekleri ısıtayım sende üstünü değiştir.
Kirishima : Ben de mi böyle fiyakalı giyineyim yoksa -
Y/N : Hayır sevgilim rahat edebileceğin bir şeyler giyin.
Kirishima : Hay hay!
Gül buketini almış koklarken o odanıza gitti. Sen yemeklerin güzelce ısıtın ve masaya koydun. Buketi de tezgaha koyup masadaki tabak çanakları düzenlerken belinde hissettiğin ellerle boynuna konan öpücüklerle başını yana çevirdin.
Kirishima : Çok güzel kokuyorlar.
Y/N : Hmm.. ~ Soğutmadan yiyelim.
Kirishima sana sandalyeyi çekip oturttu. Ardından karşına oturdu. Beraber sohbet edip yemeklerinizi yerken o masadan kalktı. Kapının ağzındaki poşeti aldı ve tezgaha koydu.
Y/N : O ne?
Kirishima : Yani... Sevmiyorsun biliyorum ama yıl dönümümüz diye şarap aldım.
Y/N : *Derin nefes verir* Peki. Koy da içelim madem.
Kirishima sana gülümsedi ve şişedeki şarabı bardaklara doldurdu. Senin önüne koyduğu bardağın ardından kendi sandalyesine oturdu. Beraber içerken bir yandan da yiyip sohbet ediyordunuz.
İkinizde yavaştan sarhoş olmaya başlamıştınız ama sen ikinci bardaktan sonra uçmuştun. Zayıf bir bünyeye sahip olduğunu biliyorsun Y/N. Kirishima sana oranla daha dayanıklı. O yüzden seni uyarmış ama sen gene de içtin. Seni kucakladığı gibi odaya götürdü. Sen kendini bırakmış onun kollarından yatağa uzanırken kollarını onun boynuna doladın. O bundan rahatsız olmasa da sarhoş olduğunu biliyordu. Sen istemediğin sürece sana dokunmak istemiyordu. Sen onun dudaklarına yumulmuşken ellerinin rahat durmaması onu biraz sıkıntılı bir duruma sürüklemişti.
Giydiği eşorfmanın altından onun aletini okşaman onu hareketlendirmişti. O ise sana "Y/N olmaz, kafan yerinde değil güzelim." dese de dinlemiyordun. Onu birden altına aldın. Kasıklarına oturdun. Üstündeki elbisenin arkasındaki fermuarı aşağı indirirken o doğrulmuş senin koltuk altlarından tutup yatağa yatırmak için harekete geçmişti. Sen ise elbiseni karnına kadar soydun. Onun üstünde tekrar baskı kurup onu öperken eşorfmanın üstünden aletine sürtünüyordun.
Kirishima olacakları kabullenip seni birden altına aldığında ortama sadece öpücük sesleri, hafif inlemeler ve yatağın çıkardığı sesler hakimdi. Karanlık odada pencereden sızan ışıkla karşında gördüğün sevgilini yarın hatırlamayacak olsan da bu anlar onun zihnine kazınıyordu. İkiniz de çırılçıplak birbirinizi okşarken sen onun tekrar üstüne çıkıp birden aletinin üstünde zıplamaya başladığında çok şaşırsa da olaya ayak uydurmaya koyuldu. Senin belinden tutup zıplarken sana destek olurken çoktan dakikalar geçmiş ve seni birden üstünden atıp eliyle aletine bir kaç git gel yaptıktan sonra boşalmaya başladı.
Boşalması bitince seni alıp bacaklarını açtı. Karşı karşıya kaldığı sulanmış ve kabarmış vajinanı yalamaya, emmeye ve hafifçe seni incitmeden dişleriyle dişlemeye ve ezmeye başladı. Sen kendini tutmayıp inlerken onun kırmızı uzamış ve salık saçlarını tutup bacak arana bastırıyor ve daha fazlasını istiyordun. Dakikalar böyle geçerken doruk noktana ulaştığında bacakların titremeye ve onun saçlarını son bir güç ile çekip kendini serbest bırakmanla orgazm olmuştun.
Şarabın verdiği mide bulantısı ve uykunun etkisi ile yaptığınız küçük seks macerası seni çoktan uyutsa da Kirishima hala ayaktaydı. Senin üstünü örtüp kısa bir duş aldıktan sonra yanına geldi. Etrafı toparlayıp temizledi. Kötüleşirsen diye de baş ucuna kap koydu. Yanına kıvrılırken seni koynuna yatırdı. Kolları ile seni sarıp sarmaladı ve başını öpüp uyumaya koyuldu.
- - -
Küçük bir hediye <3
İstekler açıktır, umarım beğenirsiniz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨
Fiksi Penggemar• 𝘉𝘰𝘬𝘶 𝘕𝘰 𝘏𝘦𝘳𝘰 𝘈𝘤𝘢𝘥𝘦𝘮𝘪𝘢 𝘬𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘵𝘦𝘱𝘬𝘪 𝘷𝘦 𝘰𝘯𝘦-𝘴𝘩𝘰𝘵 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣𝘪 • 𝘐𝘴𝘵𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘢𝘤𝘪𝘬𝘵𝘪𝘳. 𝘋𝘮 𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮𝘭𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘳𝘵𝘦𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘴𝘪𝘯𝘪𝘻 • 𝘒𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳 : 𝘐𝘻𝘶�...