- - -
One-shot : Villain Shinsou × Female Y/N
• (Kim istemişti hatırlamıyorum wjshahshhs) •
• Romance •
• Blood, Scar •- - -
İşten çıkmış otobüste telefonuna bakarken herşey yolundaydı. Son durakta ineceğin için rahattın. Derin bir nefes alıp telefonunu kapatıp dışarıyı izlemeye başladın. Eve gidip güzel bir banyo yapmak... Senin için en iyi hikaye sonu olabilirdi.
Otobüsten indikten sonra karşıdan karşıya geçtin. Markete girip kendine güzel bir ziyafet çekmek için abur cuburlarla doldurdun poşetini. Kasada ödedikten sonra ağır adımlarla yokuşu çıkmaya başladın.
Binanın önüne geldiğinde anahtarınla kapıyı açtın. Merdivenleri çıkıp kağının önüne geldin. Evine girip ışıkları yaktın. "Sessizlik...". Montunu astın. Botlarını çıkardın. Üstünü değiştirmeden hızlıca bornozunu alıp kendini duşa kabine attın. Sıcak suya ayarlayıp vücudunun ıslandığını hissettiğinde tüm dertlerinle beraber tüm yorgunluğunun da aktığını hissediyordun. Cennette süzülürken şampuanını eline sıktın ve elinde köpürtüp saçlarını köpürtmeye başladın. Saç diplerine uyguladığın şampuan başına masaj yapıyormuş misalli zihnini bulanıklaştırıyordu.
Köpükler sırtından, omzundan, göbeğinden ve ardından bacaklarından akıp suya karışıyordu. Banyonun kapısı açıldığında ise siyahlarla kaplı sevgilin içeri girdi. "Hitoshi?"
O ise sana bir şey söyleme ihtiyacı hissetmeden soyunmaya başladı. Bu olağan dışıydı. Gelmeden önce sana haber verirdi, en azından normal uğradığı sıklığı bozacağı sırada. Biliyorsun aranan bir adamla ilişki içinde olman... Zor ve tehlikeli. Sana katıldığında ise sırtındaki büyük sıyrık ve patlayan dudağı ile karşılaştın. "Noldu sana böyle?"
Ellerin onun yüzünde gezinirken o ise ıslanmaya başlamıştı. Patlayan dudağından akan kana aldırmadı bile. Arkasını dönmeni istediğinde ise reddetmedi. Döndü ve kahramanların eseriyle seni baş başa bıraktı. "Canın yanıyor mu?"
Bir şey söylemedi. Konuşmak istemediği belliydi. Ona arkasından sarılıp ellerini vücudunda gezdirdin. O ise ellerinden tutup sana döndü. Sana sarıldı. Sende karşılıksız bırakmadın. "Soru sorma. Lütfen."
Sen ise dudaklarına bıraktığın öpücükle şampuanından ellerine sıktın ve köpürttün. Onun saçlarını köpürtürken o ise sadece gözlerini kapatmıştı. Akan köpükler onun canını yakmasını istemediğin için lifini ensesine koydun. Arkasına geçip saçlarını yıkamaya devam ettin.
Saçlarını duruladığında önüne geçtin. Yanağını okşadın ve omuzlarını ovalamaya başladın. Masaj yaptığını anlayıp gülümsedi. Anlına kondurduğu öpücükle hafifçe sana doğru eğildi. Boynunda hissettiğin nefesi hoşuna gitmişti.
O da senin saçlarını köpürtüyordu. Arkandan akan köpükler seni huylandırsa da ellerini çaprazlayıp omuzlarından tutunuyordun. Saçını duruladıktan sonra onun ensesindeki lifini alıp duş jeliyle köpürttün. Onun vücudunda lifini gezdirirken tekrar ve tekrar vücudundaki izlere şahit oluyordun. O ise sadece seni izliyordu. Arkasına geçtiğinde ise yarasına dikkat ettin. Canını yakmak istemiyordun. İşin bittiğinde elinden aldığı lifle o da seni liflemeye başladı. Vücudunda gezen lif ve onun nefesi senin nefesini kesiyordu. Suyun altında kalan köpükler yere akarken güzelce durulandınız.
Bornozunu giyip onun bornozunu da dolabından çıkartıp ona uzattın. O da bornozla odana geldiğinde kazak ve siyah bir eşofman uzattın. Sende üstüne uzun kollu bir badi altına ise termal bir tayt geçirdin. Hırkanı giyip ayağına yün çoraplarını giyip terliklerini giydin. Onun ayağına da çorap verip terlik getirdin.
Sırtımdaki yaraya merhem sürerken ortama gene sessizlik hakimdi. "Acıttım mı?" "Soruk yok."
Onu yatağına yatırıp hızlıca ona dolabındaki çorbayı ısıttın. Tepsiyle getirdiğin çorbayı ellerinle yediriyordun. "İstersen film izleyebiliriz?" "Canım istemiyor." "Peki."
Çorbayı yedirip tabağı sudan geçirip makineye attın. Odana geri döndüğünde onun uyumaya koyulduğunu gördün. Yanına sokuldun. Arkasına döndüğü için sarılmadın. Sende arkana döndün. Kısa süre sonra o sana döndü ve sana sarıldı. Boynunda hissettiğin nefesi seni gıdıklandırırken başını boynuna gömdü. "Seni seviyorum."
- - -
Pek villain olmadı sorry.
İstekler açıktır. Umarım beğenirsiniz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨
Fanfic• 𝘉𝘰𝘬𝘶 𝘕𝘰 𝘏𝘦𝘳𝘰 𝘈𝘤𝘢𝘥𝘦𝘮𝘪𝘢 𝘬𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘵𝘦𝘱𝘬𝘪 𝘷𝘦 𝘰𝘯𝘦-𝘴𝘩𝘰𝘵 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣𝘪 • 𝘐𝘴𝘵𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘢𝘤𝘪𝘬𝘵𝘪𝘳. 𝘋𝘮 𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮𝘭𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘳𝘵𝘦𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘴𝘪𝘯𝘪𝘻 • 𝘒𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳 : 𝘐𝘻𝘶�...