- - -
Headcanons : Nasıl bir erkek arkadaş olurlar? > ft : Female Y/N (Part 7)
- - -
~ Izuku Midoriya (Deku) ~
• Awwww! Yanaklarındaki çillerin üstüne bahse girerim ki gülümsemesine aşık oldun Y/N! O ise Kacchan'ı tek bir kelimenle susturup onu yerden kaldırırken çoktan vurulmuştu.
• Gayet sessiz, sakin ve sevecen! Fakat aşırı duygusal bu yüzden dediğin bazı şeyleri yanlış anlayıp sana "şakacıktan" küsebiliyor. Gönlünü alırken ki uğraşını çok seviyor.
• Çıkma teklifini o etti. Ama eli ayağına o kadar dolaşmıştı ki! Tanrım... Mina ve ben onu gazlarken kırk takla attık ama ne mutlu sen leb demeden Çorum dediğin için "Evet!" diye bağırmıştın.
• Temas onu utandırıyor. Cidden aşırı geriliyor ama çok seviyor. Sadece seninleyken kurduğu temas ona özel olduğu için çabuk atlattı.
• İlk randevunuz sıradışı değildi ama normalde denemezdi. Siz baş başa oturmuş tam böyle öpüşecekken All Might'ın gelip ikinize dondurma uzatması. Ugh... Ama dondurma limonluydu. Yüzünü ekşitmesi çok tatlıydı.
• Dekusquad ile iyi anlaşmana çok seviniyor. Arkadaşlarıyla aranın iyi olması onu mutlu ediyor.
• Sana bir sır vereyim mi? Geçenlerde çantasını karıştırırken bir deftere rastladım. İçinde full sen vardın. Şu saatlerde ne yapmayı seviyorsun, nelere alerjin var, uyku düzenin... Korkmaya başladım.
• Odasında ilk defa uyuduğunuz gece çok gergindi. Hayır sen olduğun için değil. All Might figürlerini düşürürsünüz veya posterlerden birine bir şey olur derdindeydi. Gerçi senin buna kızıp küsmen ayrı bir şeydi ama inan bana bu küçük küslükler oyun gibi ikinizin de keyif aldığı bir şey.
• Çoğunlukla benlik çalıştığı için bazen şikayet ediyorsun. Ve haklısın çünkü resmen günün on dört on beş saati... İlgi konusunda sıkıntılar yaşıyor olabilirsin ama baksana şuna? Yemyeşil göz ve çillere ne kadar dayanabilirsin ki?
• Sende en sevmediği özelliği sanırsam biraz "Ver bana ilgi!" diyen tavırların. Aslında o kadar ilgi hastası değilsin ama regl dönemlerini biliyorsun... Bu yüzden bir hafta boyunca aşırı gergin oluyorsunuz.
• Yumuşacık ve kabarmış yeşil saçlarıyla oynadığın ve vücudunu övdüğün Zaman artık her şey bitmiştir. Ne istersen o olur. Övgü almak herkesin hoşuna gider ama bu çocuk övgülerine maruz kaldığında resmen sana tapmaya başlıyor.
• Beraber yalnızken en çok yapmayı sevdiği saçlarınla oynamak. Evet! Saçlarınla oynarken o da kendinden geçiyor. Bir de seninle beraber kitap okumak ve kahraman analizlerini sana anlatıp seninle beraber çalışmak. Dostum şaka yapmıyorum!
• Bir keresinde ağır yaralanmıştı. Hastanede o kadar çok endişelenmiştin ki. Uyandığında ve onu gördüğünde senden önce ilk o ağlamıştı. Todoroki ile yan yana sizi izlerken bana dediği şey şuydu. "Onlar çok yakışıyor, onları bir botun içine koymalıyım..." "Onları Shiplerim mi demek istedin?" (Ship Türkçede bot demek/ Bir meme)
• Ama ciddileştiğinde (özellikle dövüşürken) onu asla tanıyamıyorsun... Resmen bir terminatör kesiliyor. Benliğinin All Might'a benzediğini söylediğinde o kadar çok gerilmişti ki. Seni geren şey ise Bakugou'nun yüz ifadesiydi.
• Unutma! Deku mükemmel olmak ve herkesi kurtarmak için kahraman olmak isteyen bir çocuk. Bu listenin başına seni koyması onu çok mutlu ediyor. Şimdi o kıçını kaldır ve bu brokoliyi öp!
- - -
Izuku favım değil ama sevdiğim bi karakter, umarım olmuştur =w=
Bu arada bölümleri en son attığım bölüm içinde gelen isteklerden hangisi en fazla ise ona göre yapmaya çalışıyorum bu yüzden yazın ne istiyorsanız :'D
Umarım beğenirsiniz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨
Фанфик• 𝘉𝘰𝘬𝘶 𝘕𝘰 𝘏𝘦𝘳𝘰 𝘈𝘤𝘢𝘥𝘦𝘮𝘪𝘢 𝘬𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘵𝘦𝘱𝘬𝘪 𝘷𝘦 𝘰𝘯𝘦-𝘴𝘩𝘰𝘵 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣𝘪 • 𝘐𝘴𝘵𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘢𝘤𝘪𝘬𝘵𝘪𝘳. 𝘋𝘮 𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮𝘭𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘳𝘵𝘦𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘴𝘪𝘯𝘪𝘻 • 𝘒𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳 : 𝘐𝘻𝘶�...