• Katsuki Bakugou •

2.9K 106 128
                                    

- - -

One-shot : Bakugou × Female Y/N

yaandol

• Romance •
• Fluff •

- - -

U.A. Lisesi'deki üçüncü yılındı. Destek sınıfta olsan da kahraman bölümünden bir çok arkadaşın vardı ki. Onlara destek aletleri yapmaya bayılıyordun. Hatta şu aralar bir eşyanın üzerinde çalışıyordun.

Vidaları sıkarken Hatsume'nin ikidir öğrencileri korkutmasına gülüyordun. Saçın at kuyruğu bağlanmış fakat dağılmıştı. Giydiğin siyah atlet ve gri eşorfmanla elin yüzün yağ olmuş ve sıcaktan terlemiş olsan da işini bitirmeden kalkmıyordun. En sonunda öğrenciler yaşamak için kaçtıklarında Hatsume yanına geldi.

Hatsume : Eee Y/N, nasıl gidiyor?

Y/N : Son vidaları sıkıyorum. Bitsin gideceğim.

Hatsume : Sevgilinle buluşacaktın değil mi?

Y/N : Şahsen beni her an terkedebilir. O kadar geç kalıyorum ki. Ama eminim şuan geç kalkmam imkansız okuldan sonra buluşacağız.

Hatsume : Geçen seferde öyle dedin.

Y/N : Ugh!

Benliğin olan ellerini aletlere dönüştürebilme ile elini bir matkaba dönüştürdün ve "Daha fazla konuşursan eğer o iki gözünü de oyarım!"...

"Evet! Sonunda!"... Galibiyetin verdiği tatlılıkla ayaklandın ve bitirdiğin yeni kollukla gurur duyarak baktın. Bakugou'ya destek eşyası yapmak ya da eşyalarını tamir edip geliştirmeyi seviyordun. Bu sefer bomba kolluklarına el atmıştın. Nitrogliserin ile oluşturduğu küçük fakat etkili hava patlamaları ellerini kullanarak ve tek bir kısımdan ateşleyerek hem hasar hem de zaman kaybediyordu. Kolluklarına depoladığı nitrogliserini hem büyük patlamalar yapmak hem de artık kolluklarından yapabilecekti. Denemek için hızla kollukları kaptığın gibi atölyeden çıktın.

Aslında bu kolluklar süprizdi. Geçen sefer geç kaldığın için biraz aranız açılmıştı. Bu şekilde hem yardım etmiş olacaktın hem de arayı düzeltecektin. Merdivenlerden çıkarken öğrenciler sana güler yüzlerle bakıyordu. Hepsinin en az bir kere bir eşyasını tamir etmişsindir. Kahramanlık bölümü katına geldiğinde A Sınıfı'na doğru yürümeye başladın. B Sınıfı'na el salladın ve A Sınıfı' nın kapısından içeri girdin.

Y/N : Bakugou burda mı?

Uraraka : Y/N-san? Bu hal ne?

Y/N : Ne var halimde?

Uraraka : İçeri gel.

İçeri geçtin ve kızlar sana gülmek üzereymiş gibi bakıyordu. Mina telefonundan sana halini gösterince hep birlikte gülmeye başladınız. Yaomomo'nun sana temizlenmen için ürettiği mendili alıp yüzünü silerken diğerleri kollarında taşıdığın kollukları incelemeye başladılar.

Hagakure : Gene Bakugou-kun'a destek eşyası mı?

Y/N : Evet.

𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin