- - -
One-shot : Tamaki x Female Y/N
• Fluff •
• Romance •- - -
"Eveet!" Tüm yorgunluğunla kendini eve attığında sadece bir duşa girmek istiyordun. Biliyorsun işlek bir kafede garsonluk yapmak çok yorucu. İnsanların siparişlerini almak, servis açıp hazırlatmak vs. Gene senin içinden geçilmişti yani. Yüzündeki makyaja aldırmadan üstünü etrafa atıp kendini hızlıca duşa kabine attın. "Tanrım. Lütfen suyu tekte ayarlayayım nolur?!" Duşa kabindeki başlığı orta kıvamda bi sıcaklıkta ayarladıktan sonra başından aşağı dökülen suyla tüm ağrıların ve dertlerin suyla beraber akıyordu. Kapının açılmasını bile duymamıştın.
Tamaki eve sessizce girsede "Ben geldim." demeyi es geçmemişti. Ama salonda etrafa saçılmış kıyafetlerini görüp duş sesini duyunca bir duraksadı. Biliyorsun bu masum Bebek o kadar narin ki... Aklına gelen düşünceleri duyguları sorgulamasına izin bile vermeden hızla banyoya girdi.
Sen şaşkın ifadelerle yüzü kireç gibi olan sevgiline bakıyordun. Saçından akan köpükler sırtından yere doğru yayılırken o seni bu halde süzmeye dalmış fakat her geçen saniye kızardıkça kızarmıştı. Durumu toparlaması gerektiği için "S-seslendim ama... Duymadın... B-bende endişelendim..." Sen bu açıklamaya hiçbir şey demeden suyla saçlarını durulamaya devam ettin. O ise titreye titreye banyonun kapı koluna uzanmıştı. "Bana katılmak ister misin?"
Tamaki resmen ağzını beş karış açmış artık kızartmaktan patlayacak durumdaydı. Bu durumlarda hassas olduğunu bilmenden dolayı da ayrı bir mahçupluk duysa da sen devam ettin. "Tüm hafta boyunca meşguldün... İyi gelir diye düşünmüştüm ama - Sana da uygunsa!"
Gözleri fal taşı gibi açılmıştı zaten artık yerinden çıkar diye düşünürken banyodan çıktı. Sen "Herhalde istemiyor." diye düşünürken o bornozunu almış geri gelmişti. Yanakları kızarmaktan moraracak sanmak bence gayet normal ama senin karşında soyunurken kızaran sendin.
Titreye titreye duşa kabine girdi. Boyu senden yaklaşık sekiz dokuz santim falan uzundu. Sen hafifçe kenara çekilince başlıktan akan su onu ıslatmaya başlamıştı. Sen onu süzerken küçük Tamaki'ye bir selam verdikten sonra hızla tekrar saçlarına şampuan sıktın. "B-benim yapmamı ister misin...?"
Sen tamam anlamında baş sallayıp ona sırtını döndün. Elleri ile saçlarını köpürtürsen köpüklerle beraber ellerinin omuzlarına kaydığını hissettin. Sana masaj yapmaya başladığında o kadar iyi gelmişti ki derince bir oh çektin. Onun kıkırdamasını duyduğunda ise gülümsedin. Sanırım alışmıştı. Az da olsa.
O sana masaj yaparken "Günün nasıldı?" diye sordun. Sessizlik ortamı gerdiği için yumuşatmak en doğrusuydu. "Güzeldi... Sanırım. Senin?" "Benim? Aynı. Oh bu arada bizim kafeden bize ıslak pasta getirdim." "Sevindim."
Sıra onundu. Saçlarının köpüğü ile onun omuzlarına masaj yaparken gerçekten rahatladığını ve ne kadar yorulduğunu görebiliyordum. Suneater'ın özel hayatındaki en önemli detay olman senin için yani özel hayatın için seni zorlasa da halinizden memnundunuz.
Mutfakta hızlıca pastayı kesip tabakları getirirken o ise sizin için harika yumuşacık ve sıcacık bir köşe hazırlamıştı. İkinizde yerleştikten sonra televizyonu açtınız. Film bakarken romantik-komedi filmine denk geldiniz. Filmi izlerken biten tabaklarınızı masaya koydunuz. Sen Tamaki'nin kucağına karın üstü uzanırken belini saran kollarıyla filme döndünüz. Yarın ikinizin izin günü olması kadar mutluluk verici bir şey olamaz diye düşünürken günün yorgunluğu ile çoktan film başında uyuyakalmıştınız.
- - -
Sabahtan beri mk bölümünün sekmesini açmaya uğraştım üstelik kaydetmemiş Allah'tan notlara yazıp buraya geçiriyorum. Neysem
Umarım beğenirsiniz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨
Fanfic• 𝘉𝘰𝘬𝘶 𝘕𝘰 𝘏𝘦𝘳𝘰 𝘈𝘤𝘢𝘥𝘦𝘮𝘪𝘢 𝘬𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘵𝘦𝘱𝘬𝘪 𝘷𝘦 𝘰𝘯𝘦-𝘴𝘩𝘰𝘵 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣𝘪 • 𝘐𝘴𝘵𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘢𝘤𝘪𝘬𝘵𝘪𝘳. 𝘋𝘮 𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮𝘭𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘳𝘵𝘦𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘴𝘪𝘯𝘪𝘻 • 𝘒𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳 : 𝘐𝘻𝘶�...