- - -
Headcanons : Nasıl bir erkek arkadaş olurlar? > ft : Female Y/N (Part 11)
- - -
~ Denki Kaminari ~
• Tutmayın beni! Tutmayın çakayım şunun ağzına! Ne mi oldu gene!? Baksana gene kızlarla flörtleşiyor!?
• Herşey onun senin numaranı almasıyla başladı. Ama kendini senden alamadığını farkettiğinde bile hala flörtleştiği bir kaç kız vardı. Bir dakika gözüm seğeriyor... Sabır..
• Çıkma teklifini o etti. Tam böyle "Adam oldu uslanır!" dediğim andan itibaren bir kızın saçıyla oynayıp ona iltifatlar etmesiyle Dünya Tarihi'nin en hızlı çift kavgası rekorunu kırdı. Ha Denki'yi ayrı patakladım o ayrı ama bir insan hiç mi değişmez!?
• Senin elini tutup her dakika öper, sırnaşır. Temas bağımlısı kısaca. Etrafta kız varsa resmen metal tozuna dönüyor. "Hangi mıknatısa gitsem acaba -"
• İlk kavganızda inanır mısın bilmem ama Bakugou Denki'yi fena azarlamıştı. Ha Denki'nin gözünü korkutsun diye bir aylık ödevlerini yapmayı kabul ettim, öyle korkuttu çocuğu o ayrı ama... Bi boka yaramadı galiba...
• En sevmediğin huyu net olarak kıskançlığın. Rahat yaşamaya seviyor. "E göt niye sevgili oldun o zaman!?" diye sorduğumda da dediği şeye bak. "Çünkü seviyorum!"
• Şaka bir yana her dakika flörtleşmese de sana sırnaştığı için biraz galezim var ona bakma sen bana. Onun dışında gayet romantik fakat az da olsa unutkan. Özel günleri unutabilir. Ama en son unutacağı şey senin adın çünkü kısa devre yaptığı zaman bile adını sayıklıyor. Aşka bak! Tch.
• Sanırsam Kirishima ve Sero'nun ısrarlarıyla sana çıkma teklifi etti. Seninle flörtleşirken diğer kızlara göre aşırı gergin oluyordu.
• Seni sinir etmeye bayılıyor. Ciddiyim günün yirmi dört saatinde seninle uğraşsa gram sıkılmaz. Seninle uğraştıktan sonra sana arkandan sarılıp boynuna kondurduğu özür öpücükleri mi? Şaka yapıyor olmalısın! Öpücükler yeterli kalsa keşke eline koluna bi hakim olduğu yok. Mineta'ya öldürmek için Bakugou ile konuşmaya falan mı gitsem acaba?
• En sevdiği şey sınıfta dersi dinleyen seni izlemek. Neden bilmiyorum ama buna bayılıyor. Umarım bunu Yao-momo'ya söylemezsin.
- - -
Olm bişi diycem. Şu kitapları çıkardığımdan beri asla sınır koymadım veya cidden oy için falan yalvarmadım ama arkadaşlar yeni bölüm attığımda çekirdeğim olan yorumları yapmamanız vallahi tuzsuz çorba içmeye benziyor. İlla yani bölümler için "şu kadar oy ve şu kadar yorum gelirse atarım gelmezse küserim" yazarlarından mı olayım? Üstünüze alınmayın lütfen ama yiter yani. Normalde ben burda boş yapmayı çok seviyorum ama artık ciddi ciddi "Acaba oy sınırı veya yorum sınırı falan mı koysam?" diye düşünmeye başladım.
Kaminari aşkm'a bayılıyorum ama merak etmeyin ejdmwjsjwjjsjw > Mood değişikliğimi ayakta alkışlıyorum (Who's that pokemon!???)
Umarım beğenirsiniz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨
Fanfic• 𝘉𝘰𝘬𝘶 𝘕𝘰 𝘏𝘦𝘳𝘰 𝘈𝘤𝘢𝘥𝘦𝘮𝘪𝘢 𝘬𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘵𝘦𝘱𝘬𝘪 𝘷𝘦 𝘰𝘯𝘦-𝘴𝘩𝘰𝘵 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣𝘪 • 𝘐𝘴𝘵𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘢𝘤𝘪𝘬𝘵𝘪𝘳. 𝘋𝘮 𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮𝘭𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘳𝘵𝘦𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘴𝘪𝘯𝘪𝘻 • 𝘒𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳 : 𝘐𝘻𝘶�...