- - -
Tepki : Terkedilmiş bir bebeği yanımıza alıyoruz. Tepkileri? MrsHolmes5
(Tepkiyi uygun hale getirmek için değiştirdim kusura bakma lütfen)
- - -
~ Izuku Midoriya ~
Senin odana gelirken duyduğu bebek sesi ile irkildi. Odanın kapısını çaldı. "Y/N?" "Gir Izuku!"... İçeri girdiğinde seni kucağında bir bebekle görmesi ve sana şaşkınlıkla bakması bir olsa da hızla yanına yaklaştı ve sana yardım eli uzattı. Kucağındaki bebeği alıp sallarken "Y/N bu küçük adam nerden çıktı?" diye sordu. "Yurdun kapısına bırakmışlar. Bende sesini duyunca içeri aldım." "Aizawa Sensei'ye haber vermeliyiz."... Bebekle ilgilenirken nihayet susturmuştun. Kucağındaki meleğe bakarken seni kendi çocuğunuzla ilgilendiği hayal etmeden duramadı.
.
.
.
.
.
.
.
.
.- - -
~ Katsuki Bakugou ~
Seni azarlamak için odana gelirken duyduğu ninni sesi ile kapını açtı. Senin kucağında gördüğü bebeğe ninni söylerken görmesi kalbinde fillerin tepişmesine vesile olsa da sakince "Bu kimin bebeği lan?!" diyerek karizmasını korumayı sürdürdü. "Dışarıdaydı. Bende içeri aldım. Aizawa Sensei'ye haber de verdim. Bi süre bizimle kalacak"... Ardından size yaklaştı. Yanına oturdu ve kucağındaki uyuyan minik kıza dikkatle baktı. Masumluğu senin dışında başka birinde görebileceği aklının ucundan geçmeyen bu çocuk şuan hayal dünyasından gerçekliğe geçmek için o kadar efor harcıyor ki.
.
.
.
.
.
.
.
.
.- - -
~ Shoto Todoroki ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨
Fanfiction• 𝘉𝘰𝘬𝘶 𝘕𝘰 𝘏𝘦𝘳𝘰 𝘈𝘤𝘢𝘥𝘦𝘮𝘪𝘢 𝘬𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘵𝘦𝘱𝘬𝘪 𝘷𝘦 𝘰𝘯𝘦-𝘴𝘩𝘰𝘵 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣𝘪 • 𝘐𝘴𝘵𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘢𝘤𝘪𝘬𝘵𝘪𝘳. 𝘋𝘮 𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮𝘭𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘳𝘵𝘦𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘴𝘪𝘯𝘪𝘻 • 𝘒𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳 : 𝘐𝘻𝘶�...