• Boyfriend Headcanons •

1.7K 93 70
                                    

- - -

Headcanons : Nasıl bir erkek arkadaş olurlar? > ft : Female Y/N (Part 10)

- - -

~ Shoto Todoroki ~

• Bu haksızlık... Neden tüm U.A'ın yakışıklı çocuğunu kapan sen oluyorsun ki!? İki gözünde de sen olduğunu görüyorum tamam ama... Bana da yazık *burun çekme*

• Aslında sana aşık olduğunu başlarda anlayamadı. Yani o flört işlerini falan unut. Ama karnındaki kelebekleri kusmaya başladığında en son konuşması gereken insana sordu. "Bakugou -"

• Çıkma teklifi almadın veya etmedin. Sadece ona açıldığın gün ellerinden tuttu ve yanağından öptü. Sen ona o anki durumla sarılınca o da sana sarıldı. "Mina! düşeceğiz! -"

• Çok tatlı ve yumuşak bir ilişkiniz var. Kavga etmediniz. Tartışmadınız bile. Fısıltılarla konuşuyorsunuz çoğu şeyi. Sessizlik sizin için en romantik hediye. Temas konusu da bence iyi. Baş başayken sarılır, yanağından öper. Fakat aşırı yakınlaşmalarda ilk adımı ilk başlarda sen attın ama artık alıştı. O da senin dudaklarına dalabiliyor yani merak etme.

• Benlik çalışmalarında sana yardımcı oluyor ve özellikle İngilizce dersinde bir numara! Sana ders çalıştırırken o kadar temiz anlatıyor ki. Anlayamamanın sebebi ise aramızda merak etme ;)

• Sana kafeteryada aşık olduğunu söyleyebilirim. Onunla aynı menüyü alıp her zaman tek başına yemen ilk başlarda dikkatini çekti ardından da kalbini çaldı. Konuşmaya ise spor festivalinden sonra başladınız. "Finali kaybetmene çok üzüldüm Todoroki-kun." "Üzülme - Ehm?" "Ne kadar kabayım!? Adım Y/N, Y/N L/N!"

• İlk randevunuz çok romantikti. Gerçekten çok doğaldı. "Pederin paralarının artık bi işe yaranmasının zamanı geldi de geçiyor bile?" ... Seni götürdüğü ilk sinema ardından akvaryum ve AVM... Yemek yemek için her ne kadar restorantı teklif etse de senin ısrarınla kafeye gitmiştiniz.

• Genellikle seninle baş başa kaldığında onun odasına gidip beraber kaliteli zaman geçirirsiniz ya da bir battaniye veya yorgan altında onun benliği eşliğinde romantik dakikalarla zaman öldürürsünüz. Hatta bazen ortamı bilerek benliği ile soğutur... Sol tarafını senin sayende daha çok seviyor.

• İlk defa onun odasında kaldığında onun kucağına oturmuş yüzünü simetrik olarak ayırmaya çalışmanı çok tatlı bulmuştu. Yanaklarını sıkmanı ve o yanık izini sürekli öpüp övgüler yağdırmanı... Gözlerine ettiğin iltifatları saymıyorum. Yanakları hafifçe pembeleşmeye başladığında ise boynuna küçük öpücükler vermeye başladı -

• Dekusquad ile tanıştığında en yakın arkadaşın tahmin etmesi zor değil Uraraka oldu ama Midoriya ve Iida ile de aranızın iyi olması onu mutlu etti.

• Endavor ile ilk karşılaştığında sana göğüs gerdi ve seni arkasına aldı. Ama sen onu umursamayıp Endavor ile yüzleştiğinde özgüvenine hayran oldu.

• Okuldaki kızlarla tartışmaların kulağına ilk defa geldiğinde sana nedenini sormadı. Ah Y/N, bu çocuk cidden zeki. Sadece bazı şeylerde yanılıyor diye onu aptal olarak düşünme lütfen!

• Seni ablası ile tanıştırdı. Fuyumi ile aranızın iyi olması onu çok sevindirdi. Kesinlikle onu geceleri dinleyip seninle iki çocuklu bir aile kurmak istediği rüyaları falan öğrenmedim ne saçmalıyorsun sen!?

- - -

"Are u really All Might's secret love child or something?" (Komşu komşu hu hu??)

Umarım beğenirsiniz <3

𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin