Yandere Headcanons

2.3K 89 103
                                    

- - -

Headcanon : Nasıl bir yandere olurlar? (Part 1)

• (Bakugou, Kirishima) •

• Fluff •
• Romance •
• Angst •
• Dark •

- - -

~ Katsuki Bakugou ~

> Y/N... Bilemiyorum... Her türlü çocuğa okeyim ama bu sefer....

> Fazla sinirli, kıskanç, zeki ve acımasız biriyle karşı karşıyasın.

> Şans eseri okulda karşılaşmıştınız fakat o kendini sürekli seni izlerken, hareketlerini çoktan ezberlemiş günlük olarak ne yapıyorsun, programında ne var, kimlerle arkadaşsın blah blah blah... Hepsini öğrenmiş olarak buldu.

> Sana "aşık" olduğunu asla kabul etmek istemiyor! Tüm zayıflıklarından kurtulmak isteyen birisi için aşık olmak başlı başına bir sorun.

> Seni izlerken sana aşık olduğunu kabul ettiğinde içindeki kıskançlık duygusu çoktan şelale olmuş ve tüm okula akıyordu.

> Seninle her hangi bir iletişimi yoktu.

> Etrafında gördüğü insanları ortadan kaldırmaya başladığında gözüne ilk önce Mineta'yı dikti.

> Klasik bir yandere gibi seni kaçırmak gibi bir planı asla olmadı.

> Seni elde ettiğinde (kaçırdığında) seni küçük bir eve kapattı. Tüm pencereleri, kapıları, çekmeceleri vs. kitledi. Senin güvende olman onun için her şeyden önemli.

> "Sonunda Y/N! Sonunda!" sana gülümserken sen o an korkudan altına kaçırıyordun. Zira kırmızı gözleri karanlıkta görünen tek şeydi ve aşırı korkunç bir tonda çıkan sesiyle beraber üstüne üstüne geliyorlardı.

> Seni sürekli evde tutup hayattan izole ettiğinde her şeyin güzel olacağını kendine defalarca söylese de sürekli kavga etmeniz ve "Seni sevmiyorum Bakugou! Şu kafana sok şunu!" diyerek yüzüne yapıştırdığın tokatın ardından seni günlerce aç bıraktı ve "İlişkilerde böyle inişli çıkışlı anların olması gayet doğal!" diyerek bir şey olmamış gibi sana sarıldı.

> Sözünü dinlemediğin müddetçe acımasızlığı kat be kat artan bu çocuk sadece ona ait olmanı istiyor.

> Olur da stockholm* olursan... Tanrım bu çocuk çok sevindi. Artık ikinizin mutlu olmasının arasında bir engel yok!

> Yavaşta olsa izole odandan çıkabileceksin! Evden ayrılmaman şartıyla.

> Sana sürekli sarılacak ve yanağına, boynuna, dudağına, anlına her yerine öpücükler konduracak. Tabii hala sinirli bu bebeği in damarına basmazsan iyi olur.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

- - -

~ Eijirou Kirishima ~

> Aşık olduğunu reddetmedi. Sadece bir "yandere" olduğunu reddetti ve bunun erkeksi olmadığını düşündü.

> Seni sürekli dikizliyor. Farketmen önemli değil.

> Çevrendekileri kıskanacak fakat bu çocuk onları öldürmek gibi onlara bir ödül vermeyecek. Oh... "Müdür Nezu. Şu kayıtlarda Todoroki-kun'un U.A. soyunma odalarındaki delikten kızları dikizlediğine şahit oldum."... Ve ta da!

> Seni elde etmek için basit bir yol seçmeyi erkeksiliğe sığdıramadığından tüm olası rakiplerini elemeye gitti.

> Sınıfta kimse yokken arkanda hissettiğin kişi ile yaklaşık saatler sonra gözlerini açtığın bir odada karşında tüm sivri dişleri ve masumluğu ile gülümseyen Kirishima'yı bulunca alel acele neler olduğunu sordun. "Sonunda benim oldun Y/N!"

> Sana şiddet uygulama taraflısı asla olmadı. Evde seni eğitmek için izole etmesi gerektiği bahanesine sığınarak seni bağladığı yumuşacık yatakta sürekli sana seni ne kadar sevdiğini anlatıyor.

> Olur da onu dinlemezsen seni aç bırakır, sana ne kadar kırıldığını anlatır.

> İşleri çirkinleştirirsen bir süre yanına gelmez. Ama odalardan gelen bam güm sesleri ile ortalığın anasını ağlattığını ben bile farkederdim.

> Stockholm olursan artık bu köpekbalığından kimse daha mutlu olamaz.

> Sana dokunmaya kıyamadığı için artık aranızda da bir engel kalmadığını düşündüğünden sana bol bol sarılacak.

> Evdeki engeller yavaş yavaş kalkıyor. Onunla beraber olma şartıyla dışarı bile çıkabilirsiniz.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

- - -

Şu aralar yanderelere biraz zaafım var :D

İstekler açıktır. Umarım beğenirsiniz <3

𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin