- - -
Headcanons : Nasıl bir erkek arkadaş olurlar? > ft : Female Y/N (Part 1)
- - -
~ Tamaki Amajiki ~
• Awwww! Tanrım bu kadar yumuş bir çocuk daha göremezsin! Çıkma teklifini sen etmiştin o da zar zor kabul etmişti. Genelde seninle baş başkayken çok rahat.
• "Yanlış bir şey yapacağım!" gerginliği ile aşırı sakarlaşıyor. Tanrım... Yüz kızarmaları, titreyen eller ve kızarmış sivri kulaklar... Biri beni öldürebilir mi?
• Senin yaptığın yemekleri yemeyi çok seviyor. Küçük şeyler onun için aslında yeterli. Sevgisini insan içinde gösterme taraftarı da değil. Bu.Çocuk.Aşırı.Gergin.
• İlk randevunuzda klasik dışarı çıkmıştınız ama temas konusunda bayağı sıkıntıdaydı. Ama artık aştı. Yani elini tutup yanağına küçük öpücükler verebilecek kadar özgüvenli. Yey!
• Oh! Aramızda kalsın... Senin kucağında uzanırken gözleri kapalıydı. Saçlarıyla oynarken kulaklarına yaptığın masaj ve onun ne kadar yakışıklı, tatlı ve masum olduğunu dile getirmen onu çok mutlu etmişti. Sen onu uyuyor sanırken o içindeki boşlukta opera söylemeye başlamıştı bile.
• Seninle yapmayı en sevdiği şey film izlerken senin kucağında (özellikle göğsünde) uyuyakalmak. Buna bayılıyor!
• Onun dışında çoğu şeyler de utangaç olsa da seni övmeyi ve sana iltifat etmeyi de çok seviyor. Ama biliyorsun, özgüveni doğuştan kırık olsa da sen onu gazladığında yapamayacağı bir şey yok.
• Bak çok net hatırlıyorum, sizi dikizlerken bir kadın yanınıza yaklaşıp konuyu evire çevire Tamaki'nin numarasına getirmişti. O an yaptığı harekete ben bile o kadar şaşırdım ki. Yüzündeki ifadeyi bozmadan "Müsadenizle." deyip masadan kalktı. Elini tuttu ve seni ordan çıkardı. Woaw!
• Senin en sevmediğin huyun sanırım... Fazla enerjik olman olabilir. Bazen sana sadece "Y/N sadece evde kalsak?" demek istese de seni kırmayı istemiyor.
• Kıskanma durumu ise ortada. Zaten kıskansa bile bir şey yapamıyor ama baş başa kaldığınızda "O kızı/çocuğu hiç sevmedim" ya da "Bir dahakine Mirio ve Hado-san ile gezinsek?" diyerek sana belli ediyor. Kıskandığını sorarsan da kabul eder. Gerçi artık kırmızının apayrı bir boyutuna ulaşsa da alıştı.
• Kahramanken arkasında her zaman sen olduğunu bildiği için artık daha atik. Normalde birisi ne derse desin hemen bozulurken artık bir beş saniye sonra bozuluyor.
- - -
Yeni serimizi nasıl buldunuz?
Umarım beğenirsiniz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨
Fanfiction• 𝘉𝘰𝘬𝘶 𝘕𝘰 𝘏𝘦𝘳𝘰 𝘈𝘤𝘢𝘥𝘦𝘮𝘪𝘢 𝘬𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘵𝘦𝘱𝘬𝘪 𝘷𝘦 𝘰𝘯𝘦-𝘴𝘩𝘰𝘵 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣𝘪 • 𝘐𝘴𝘵𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘢𝘤𝘪𝘬𝘵𝘪𝘳. 𝘋𝘮 𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮𝘭𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘳𝘵𝘦𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘴𝘪𝘯𝘪𝘻 • 𝘒𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳 : 𝘐𝘻𝘶�...