• Boyfriend Headcanons •

1.5K 84 60
                                    

- - -

Headcanons : Nasıl bir erkek arkadaş olurlar? > ft : Female Y/N (Part 12)

- - -

~ Eijirou Kirishima ~

• Aman Tanrım! Tam bir centilmen!? Kızıl saçlarından bahsetmiyorum bile... İyiyim iyiyim, yerde uzanmayı seviyorum aldırmayın bana!

• Oh! Şuna bak, gene göz göze geldiniz! Bu sürekli oluyordu. Ta ki yanına gelip seni bir etkinliğe davet edene kadar. Kafa dengi olmasıyla da çoktan kalbini çalmıştı. Onun sana aşık olması da normaldi. Zamanla aşkın tohumu yeşerdi diyebiliriz.

• Okulda seni korkutup arkandan sarılmayı çok seviyor. Aman saçlarına okuldayken dokunma! Onları o şekle sokmanın çok uğraş istediğini biliyorsun! Okul çıkışında ellerini saçlarında hissederken seni birden sırtına alıp yurda koşmak ve seni mutlu etmek mi...? DOSTUM BU ÇOK ERKEKSİYDİ!!

• Çıkma teklifini sana o etti. Ama çok erkeksi bir çıkma teklifiydi. Aldığı çiçek buketini sana hediye ederken güzel bir saç tokası da almıştı. O saçlarını açıkken daha çok seviyor ama o tokayla topladığında daha bir tatlı oluyorsun gözünde. O sivri dişleri kamaşıyor!

• Odasında kum torbasını yumruklarken senin de bir yandan onun yastığına sarılıp gününün nasıl geçtiğini anlattığın anları çok seviyor. Tüm o ter ve yorgunluğuna rağmen hala çalışıyor. Senin söyleyecek bir şeyin kalmadığında hızlıca duşa giriyor ve ıslak saçlarıyla yatağa oturuyor. "Kurutmak ister misin?"

• Saç boyasını yapmanı da çok seviyor. Eskiden kendi başına halleder ya da Bakugou'ya uzunca bir dil döktükten sonra yaptırırdı ama senin isteyerek yapman onun için büyük bir incelik. UwU

• Teması seviyor. İnsan içinde abartmaz ama baş başayken abartır. Kucağına alıp döndürür, Sırtına alır koşar vs. Hoşuna gidiyor çünkü anlık tepkilerini zihnine kazırken çok mutlu.

• Sende en sevmediği huyu yok. Niye olsun ki? Dostum zorla seçtiremezsin bu hiç erkeksi değil. Tch Tch Tch...

• Geçenlerde benlik çalışması yaparken onu övmenle utanmıştı. Övgülerinin çoğu detayı aranızda olsa da çoğunun genelde bir anısı oluyor. Mesela eğer kaslarını översen -

• Bakusquad ile yakın olman onun için ayrı bir nimet! Arkadaşları ile iyi anlaşman onu çok sevindirdi.

• Ortaokul haliyle ilgili biraz sorunları var ki saçlarını da hem idolüne benzemek ve o ruh halinden kurtulmak için boyatmıştı. Siyah saçlı haliyle ilk defa karşılaştığında ne kadar tatlı olduğunu söylediğinde onu ilk defa bu kadar kızarmış bi halde görmüştün.

• Bakugou ile iyi anlaşman yani... Az da olsa iyi anlaşman onun için bir artı. Sonuçta ikisi en iyi arkadaşlar. Bu yüzden sadece iki kolunu aynı onun gibi çalıştır ve "İYİ İŞTİ KİRİ, BU ÇOK ERKEKSİYDİ!" de ve sevgilini öpücüklere boğ!

- - -

I believe in Kirishima supermercy 🛐(Who's next?)

Umarım beğenirsiniz <3 (Oy+20, Yorum+50)

𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin