- - -
Tepki : Onlarla çocukluk arkadaşıyız ama dokuz yaşımızda taşınıyoruz, uzun süre sonra karşılaşıyoruz. Nasıl ve nerede karşılaşırız? (Bize aşıklar)
Karakterler : Bakugou, Kaminari, Hawks, Jirou, Toga
• Gaaraninayicigi •
- - -
~ Katsuki Bakugou ~
• Kesinlikle onunla bir kavgaya karışmışken karşılaştın. Bu çocuk sana nasıl korkutucu olman gerektiğini çok önceden öğretmişti.
• Yaşlı adamı döverken bir yandan da eteğini tutup tekme atıyordun. Çevredekilerini de o halletmişti. Kavgadayken birbirinizi tanımanız aşırı ironik bir sahneydi.
• Hamamböcekleri dağıldığında birbirinize öylece bakıp gülmeye başladınız. Ardından ona sarıldın o da sana sarıldı. "Bir şeyler içmeye gidelim mi katil civciv?".
- - -
- - -
~ Denki Kaminari ~
• Aşırı ikonik bir sahne olması yanında komikti de. Kafede öylece otururken sana yanaşmış ve numaranı öyle güzel ve kendince bir yöntemle istemişti ki...
• Seni tanıdığında ilk başta utandı. Sen gülerek onu kahve ziyafetine davet ederken o seni kırmadı. Hoş bir sohbetin ardından konuyu ana konu olan numarana tekrar getirdi.
• Gülerek verdiğin numaranla biraz daha oturdunuz. Eski anılardan ve yeni hayatınızı falan konuşup oradan vedalaşarak ayrıldınız. "Görüşürüz Bay Çapkın ~".
- - -
- - -
~ Keigo Takami ~
• Kesinlikle ondan imza ve fotoğraf isteyen kalabalığın seni ezerken seni yakalayıp kurtarmasıyla karşılaştınız. Seni tanımasını beklemediğinden dolayı şaşıran taraf sendin. Para bazı insanları değiştirmezmiş...
• Sana aceleyle bir adres verdi ve oraya gitmeni, onu beklemeni söyledi. Sen biçare gittiğin adresin onun ajansı olduğunu gördüğünde içinden bir küfretsen de asistanını senin hakkında çoktan bilgilendirmiş olmasıyla ofisinde beklemeye başladın.
• Biraz geciksede yetişti. Seninle sohbet etti, kahve içip atıştırdı. Eski anılardan ve onun nasıl kahraman olduğunun hikayesini dinledin. Gitmen gerektiğinde seni bırakmayı teklif etti. Evine kadar seni bıraktı. "İşte numaram.".
- - -
- - -
~ Kyoka Jirou ~
• Onunla şu enstrüman satan dükkanlardan birinde karşılaştınız. Sana ukulele çalmayı öğretmişti. Ukulelen için yeni teller almak için gitmiştin. Onunla karşılaşmayı beklemiyordun.
• Dükkandan çıktığınızda o kadar çok konuşacak şeyiniz vardı ki... Çalıştığı ajansından izin aldı ve seninle beraber semtin meydanında dolaşıp geriye kalan defterleri açıp okumaya başladı.
- - -
- - -
~ Toga Himiko ~
• Boynuna dayanmış bıçak ve cesetlerle dolu bir AVM'de onunla karşılaşacağını kim bilebilirdi? Aman tanrım! Kesilmek üzere olan boynuna rağmen o katil gözler ortaokuldan beri unutmamıştın. Adını bir anda söylemesiyle seni o karanlıkta tanıdığını anladın.
• Ortaokulda sıkı fıkı bir dostluğunuz vardı. O yüzden seni öldürmese bile artık rehinesisin. Bu yüzden seni istemediğini söyleyerek bağladı. Yaptıklarından bahsederek ve gururla sekerek takım arkadaşlarının yanına götürdü.
- - -
- - -
İstekler açıktır. Umarım beğenirsiniz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨
Fanfiction• 𝘉𝘰𝘬𝘶 𝘕𝘰 𝘏𝘦𝘳𝘰 𝘈𝘤𝘢𝘥𝘦𝘮𝘪𝘢 𝘬𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘵𝘦𝘱𝘬𝘪 𝘷𝘦 𝘰𝘯𝘦-𝘴𝘩𝘰𝘵 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣𝘪 • 𝘐𝘴𝘵𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘢𝘤𝘪𝘬𝘵𝘪𝘳. 𝘋𝘮 𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮𝘭𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘳𝘵𝘦𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘴𝘪𝘯𝘪𝘻 • 𝘒𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳 : 𝘐𝘻𝘶�...