Yandere Headcanons

1.8K 80 115
                                    

- - -

Headcanon : Nasıl bir yandere olurlar? (Part 2)

• Hawks •
• Dabi •

• Fluff •
• Romance •
• Angst •
• Dark •

- - -

~ Keigo Takami ~

> Seni ilk gördüğünde kalbinden vurulmuşa döndü. "İşte bu!"

> Yanında kız erkek farketmeksizin... Varlığa izin yok!

> Aslında ilk aşkı sen değilsin. Önceki aşkını kaybedince yandereleşmekten korkutuğu için mantıklı davranıp onu unuttu ama ona çok benziyorsun. Bu sefer seni kaybedemez.

> Seni kaçırmak için o kadar çok uğraştı ki. Seni elde ettiğinde kafasındaki fareler cirit atıyordu.

> Sana sürekli eski aşkının adıyla seslenmeye başlayacak. Bunun seni rahatsız edip etmemesi umurunda değil.

> Sen evde bağlı olarak yaşarken o kahramanlığına devam ediyor. Fakat eve geldiğinde sürekli kurtardığı kızlardan bahsedip kıskandırmaya çalışıyor.

> Onu dinlemezsen, kaçmaya çalışırsan ve eğer asabı yerinde değilse şiddet görme ihtimalin yüksek. Kafası arada gidip gelen bu adamın özür dileme adeti zamanla kayboluyor.

> Stockholm olursan gene tavrı aynı fakat daha yumuşaktır. Egosunu tatmin etmen onun için harika bir şey.

> Eve uğradığında sadece sana sarılmak ve huzur içinde uyumak isteyen bu adamın izole ettiği hayatından umarım memnun kalırsın.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

- - -

~ Touya Todoroki (Dabi) ~

> Zaten katil bu adam hayatına bir de aşk için yer açmak zorunda kaldığından daha da agresifleşti.

> Daha ilk dakikadan seni kaçırıp soğuk bir bodruma hapsetmesi muhtemel. Daha adını bile bilmediğin bu yerde alev temalı bir çok işkence ve fanteziye umarım hazırsındır.

> Sana ilk aşık olduğunda küçük bir çocuğu yerden kaldırmış ve üstünü düzeltip saçlarını okşamıştın. Sanırım kendisinin o çocuk yerinde görmek istedi.

> Onun dediklerini yap yapma farketmez. Onun yandereliği ağır. Aşık olduğuna o bile emin değil.

> Zaten bodrum soğuk bir de ona karşı çıkarsan sanırım ya ağır bir biçimde dövülürsün ya da hassas yerlerin yakılır, bilemiyorum.

> Eğer havasındaysa yerde rahat etmen için sana küçük bir puf verir. Belki biraz yemek verir ve kim bilir belki adını söyler.

> Stockholm olursan eğer ne sevinir ne de başka bir şey. Bu buz küpü sonradan açılan tiplerden.

> Yavaşça odanı yani bodrumu doldurur.

> Sana yumuşak temaslarda bulunmak için çok efor sarfetse de başarabilmesi zor.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

- - -

Bilmiyorum Headcanons'ları becerebiliyor muyum ama.

İstekler açıktır. Umarım beğenirsiniz <3

𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin