• Denki Kaminari •

1.4K 69 37
                                    

- - -

One-shot : Kaminari × Female Y/N

• Fluff •
• Romance •
• Smut •

- - -

Evde pofuduk terliklerinle otururken haberleri izliyordun. Aslında izlemekten çok evde ses olsun diye açıktı. O sırada "Chargebolt" dendiğini duyduğun anda gözlerini televizyona çevirdin. Sevgilin bir sürü nomu ve süper kötülere karşı bire bir savaşıyordu. Havadan yapılan yayını izlerken yerinde duramıyordun. Ekranda görülen sarı kıvılcımlar ve yıldırımlardan yayılan dumanın kokusunu burdan alabiliyordun.

Telefonunu ve anahtarını kaptığın gibi evden çıktın. Üstünde ne var, nasıl görünüyorsun umrunda bile değildi. Olay yerine koşarak gittiğinde arkadaşları arasında onu konuşurken gördün. Çekilen şeritlerden geçip arkadan bağıran polis memurladına rağmen sevgilinin adını bağırdın. Sana dönmüş ve seni şaşkın gözlerle süzerek sen soluğu onun kucağında aldın.

"Aptal! Çok korktum!"... Başını onun boynuna gömmüş ağlarken diğerleri sizi baş başa bıraktı. O ise senin başını okşayıp seni sakinleştirmek için "İyiyim ben, bak sapasağlam burdayım, yanındayım!" diyerek seni teselli ediyordu.

Sen ona sarılmayı kesmiş onu öperken kalbinin sızısı sona ermiş ve huzura kavuşmuştun. Aç kurt gibi onu öperken o ise boş durmamış her zamanki gibi elleri belinden kıçına kaymıştı. Birbirinizin bedeni bir bütün misali birbirinixe yakınken o senin boynuna inmiş ayak üstü seni yemeye başlamıştı.

Sen ise ona kendini bırakmışken o seni tuttuğu gibi savaş esnasında yıkılmış yakınlardaki bir binaya sürüklemeye başladı. Yakalanma korkusunun verdiği adrenalinden ikinizde çok sevk almıştınız.

Seni çatlak duvara yaslayıp kaldığı yerden devam ederken birden seni kaldırdı ve duvarla seni kendi arasına aldı. Bacaklarını onun beline sarmış o ise senin üstündeki kıyafete aldırmadan başını göğüslerine gömmüştü. Birden üstünü de çıkarttı ve kenarda bir yere koydu. Sütyeninin üstünden göğüslerini emip öperken sen sadece derin nefes alıp verebiliyordun.

Ellerin onun omuzlarında, havada kalmak için destek alırken seni indirdi. Kostümünün altını sıyırıp boxer'ının önündeki çadırı sana gururla gösterdi. Sen eğildin ve boxer'ı sıyırıp yanağına çarpan ortalama aleti ağzına aldın. Yalarken ve emerken o ise bir elini duvara yaslamıştı. Sen ağzındaki aletle oynarken o ise uçup gitmişti.

Onun derin nefesleri ve hafif inlemeleri sıklaşmıştı. Saçlarından tuttuğu gibi seni aletine bastırınca midene inen sıcak menileri hissettin. Tadı fena değildi ama güzelde değildi. Bir elin bacak aranda kendini tatmin ederken ağzına boşalan aletini güzelce yalayıp temizledin.

Seni kaldırdı ve altını indirip zorla önünde domalttı. Ellerini duvara yasladın ve belinde hissettiğin soğuk ellerle irkildin. Deliğinin ucunda hissettiğin aletle içine düşen heyecan aletin içine girmesiyle kat be kat arttı. Seni yavaş yavaş becerirken ikinizin de kulağı sürekli dışarıdaydı. Darbeleri ağırlaşıp hızlanırken inlememek için kendini tutman ileri daha zor bir duruma sokuyordu.

Kaminari sana ne kadar harika, ne kadar güzel olduğunu fısıldarken kendinden geçmişti. Belini sıkıyor ve aletinin üstünde git gel yapmanı sağlıyordu. Derin nefesler ve terler arasında kalmıştınız ve dışarıda duyduğunuz ayak sesleriyle iyice gerilmiştiniz.

Sen riske girmek istemediğinden bırakmak isterken gelen orgazma dayanamamış ve aletine kendini bastırdın ama bu sefer de o dayanamadı. Senin içinden çıkıp hızlıca kendini okşamaya ve seni tuttuğu gibi ağzına boşaltmaya başlamıştı. O sırada gelen Jirou'nun sesiyle iyice gerildiniz.

Sizi aradıkları belliydi. Kaminari boşalmış altını düzletirken sen üstünü giyiniyordun. İkinizde kendinize çeki düzen verdiğinizde sallandığınız yerden çıkacakken Kaminari seni durdurdu. Dudağının kenarını parmağıyla sildi ve parmağındaki meniyi ağzına verdi.

Sana yedirdiği menisiyle ve kabaran göğsüyle dışarı çıkarken sen ise ona hiç bir şey olmadığı için sevisen mi yoksa bu adrenalini bir tur daha devam ettirsen mi kararsızdın.

- - -

Lan -

Umarım beğenirsiniz <3

𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin