• Boyfriend Headcanons •

1.7K 81 66
                                    

- - -

Headcanons : Nasıl bir erkek arkadaş olurlar? > ft : Female Y/N (Part 8)

- - -

~ Hitoshi Shinsou ~

• Woaw! Bu çocuk gayet harika bir seçim. Spor festivalinde kalbini çalmıştı zaten, sen ise onu tavladığında ise her şey çok çabuk gelişti.

• Y/N... Hayatında edinip edinebileceğin en tehlikeli erkek arkadaş olabilir. Benliğinden bahsetmiyorum. Bu çocuk birden ciddileşip ağzındaki her türlü baklayı alabilir.

• Çıkma teklifi almadın. Ehm... Herkesin içinde seni öptüğünde yeterince açık olduğunu düşünüyordum ama bu kadarını beklemediğine eminim!

• Sıradan bir sevgili olmasına bakma lütfen! Plancılığı sayesinde her zaman çoğu şeyi atlatabilir. Mesela özel günleri asla ama asla unutmaz. Mesela yani... Ehehe...

• İlk randevunuz gayet romantikti. Ciddiyim! Sana getirdiği küçük çiçek buketini hala saklıyorsun. Sana hediye ettiği küçük peluş köpeği de!

• Shinsou ile konuşma ihtiyacı duymuyorsunuz. Ne istediğinizi birbirinize bakan gözlerinizle zaten hissediyorsunuz. Bu yüzden huzuru gerçekten hissettiğinizi söyleyebilirim.

• Sende en sevmediği özelliği yok. Cidde'n yok. Çünkü seni sen olduğun ve kusurlarınla beraber seviyor. Ama seçmek zorunda olsaydı biraz tembelliğin olabilir. Ama fazla umursamıyor.

• Oh! Kıskanç mı konusu... Ehm fazla değil ama zaten tüm okul sizin birlikte olduğunuzu biliyor. Kıskanmasını gerektirecek tek durum Monoma'nın ellerinden tutup seni yemekhanede sürekli döndürüp mideni çorba etmesi olabilir ama Kendo sağolsun!

• Telefonunda senin bir kaç ifşan var, gizlice çektiği fotoğraflar videolar falan. Ha bir de senin hediyelerini bir kutuda saklıyor o ayrı... Bi ara gizlice bakmıştım! Gayet güzel şeyleri saklamıştı.

• Teması fazla sevmiyor ama sorun yok. Elini tutar. Ama herkes içinde kolay kolay öpmez. Baş başayken yapılması gerekenler listesinde olan hiç bir şeyi insan içinde yapmaz. Bu yüzden baş başa kalmayı daha çok sever.

• Saçlarını toplayıp onunla fotoğraflar çekmeni seviyor ama asla sana söylemedi. Sorsan söyler mi bilemiyorum ama evet çok hoşuna gidiyor.

• Detay insanı. Örneğin öğle yemeklerinde sana en sevdiğin meyveyi verir, çalışmalarında sana küçük öpücükler verir ve başarılarını küçük yemeklerle kutlar. Aynısını da senden beklemez ama yaparsan çok sevinir. Dediğim gibi detay insanı. Abartıya gelemez.

• Bir keresinde senin dizlerinde uyuyakalmıştı. Onun saçlarıyla oynarken elini tuttu ve avcunun içini öptü. Mor gözlerini sana diktiğinde uyumadığını anlamıştın ama ortam çok güzeldi. Proje ödevimizi sonra da yapabiliriz Y/N!

• Kahraman sınıfına geçmek için çok çalışıyor. Bu yüzden senden anlayış bekliyor. Hatta ona eşlik etmeni çok isterdi ama biliyorsun Aizawa Sensei... Ama molalarında onunla beraber oturup küçük ettiğiniz sohbetlere de bayılıyor. Neler yaptığını büyük bir keyifle dinliyor.

- - -

Neden.Şuan.Yaptığım.Bölümler.İçime.Sinmiyor.? (Adayımızı alabilir miyim??)

Umarım beğenirsiniz <3

𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin