• Villain Izuku Midoriya •

1.2K 81 68
                                    

- - -

One-shot : Villain Deku × Female Y/N

• Romance •
• Dark •

- - -

Evinde sessiz sakin oturuyordun. İşinden gelmiş televizyon açık kafa dinlerken tek bir olumsuz düşünce kafandan geçmiyordu.

Televizyona dalmışken ani bir son dakika gelişmesi belirdi. Deku ismini duyar duymaz televizyonun sesini fulledin. Küçüklük arkadaşın televizyonda polislerden kaçarken yakalandığı kamera görüntüleri yayınlanıyordu... "Bekle... Ben burayı biliyorum." diyerek iç geçirirken kapın kırılacak derecede yumruklanarak çalmaya başladı.

Koşarak kapı deliğine baktın. "Siktir Y/N!"... Kapıyı açtığında kanlar içinde Deku kapının kenarına dayanmış zar zor ayakta duruyordu.

Y/N : BURDA NE İŞİN VAR APTAL!

Deku : Gidecek yerim yoktu -

Y/N : Seni burda bulurkarsa daha da başımız belaya girer ama -

Deku : Sadece bir saatlik. Burayı tahmin etmezler. Ederlerse de seni rehin almış gibi yaparım. Lütfen Y/N.

Yeşil gözlerine bakarken hala o eski masumluğunu hatırlatan siyah çillerine dayanamadın. İçeri aldın ve kapıyı kitleyip televizyonu kapattın.

İlk Yardım setini getirip yaralarını sararken ortama sessizlik hakimdi. Ortaokulda intihar edip öldü sandığın aşkın yaşıyordu ama bir süperkötüydü. Bu yüzden Bakugou ile de aranız bozulmuştu. Yalan yok, onu suçluyordun. O şimdi bir kahramandı. Hayatı çok güzeldi. Umrunda bile değildiniz.

Deku : Görüşemedik -

Y/N : Kapa çeneni salak!

Deku : Sende mi Kacchan gibi benden nefret ediyorsun?

Y/N : Öyle bir şey mi dedim ben şimdi?

Deku : Biliyorum seni de hayal kırıklığına uğrattım.

Y/N : Sen beni hiç bir zaman hayal kırıklığına uğramadın. Ta ki seni haberlerde bu şekilde görene kadar Izuku... Ben gerçekten senin bir kahraman olabileceğine kalıpları kırıp herkese gülümseyebileceğine inanmıştım.

Deku : Haklısın ama artık bi dönüşü yok.

Y/N : Bitti. Gidebilir -

Seni tuttuğu gibi kucağına aldı. Koltukta dizleri üstünde seni oturtmuş ve sarılıyordu. Sırtında hissettiğin deri eldivenleri umursamadan sende ona sarıldın.

Y/N : Aptal!

Deku : Sadece bu gecelik... Bu gecelik kim olduğumuzu unutalım Y/N. Sadece sana sarılmak istiyorum -

Dayanamadın. Ellerinin arasındaki yüzüne bastırdığın dudakların hislerini ona açıkça anlatırken o da diliyle seni kabul etmişti. Yavaşça ve nazikçe birbirini öperken kapının tekrardan hayvan gibi yumruklanmasıyla irkildiniz.

Deku : Otur!

Onun dediğini yaptın. Silahını eline alıp kapıya ilerledi. Kapıda gördüğü şahıs kim bilemeden sana saklanmanı söyledi. Mutfağa girdin ve kapı arkasına saklandın.

Kapının kırılmasıyla Bakugou'nun geldiğini gördün. Deku ona silahını tutmuştu.

Bakugou : BURDA OLDUĞUNU BİLEMEYECEĞİMİ Mİ SANDIN?!

Deku : Tahminimden de geç kaldın.

Bakugou : Y/N nerde?! Ona ne yaptın?!

Deku : Eve geldiğimde evde değildi. Bende pencereden girdim zaten. Kim bilir nerdedir.

Bakugou : Karşında aptal yok! Benliksiz ucube seni!

Deku : Biliyor musun Kacchan...? Y/N 'yi kaybettikten sonra daha da agresifleştin sen.

Bakugou : ONUN ADINI AĞZINA ALMA -

Mutfaktaki tavayla Bakugou'nun başına vurduğunda yere yığıldı. Deku onu koltuğa yatırdı ve sana sıkıca sarıldı.

Deku : Napıyorsun Y/N?!

Y/N : Yakalanmana izin vermezdim Izuku..

Deku : *Kıkırdar* İyi misin?

Y/N : İyiyim ama o ayılmadan önce gitmelisin.

Deku : Bekle.

Deku mutfağa gitti ve bir sandalye ile geri döndü. Seni sandalyeye oturttu ve seni bağlamaya başladı.

Y/N : Napıyorsun?

Deku : Şimdi sen eve geldiğinde Kacchan yerdeydi. Yanımda da maskeli bir adam vardı. Ben silahımı ona doğrultmuştum ama sen gelince seni yakaladım. Seni bağladık ve gittik. Tamam mı?

Y/N : Kanar mı?

Deku : Kanmaz ama seni aklar.

Y/N : Tamam - *Ağzını bağlar*

Deku : Seni seviyorum. *Anlını öper* Cinayet silahını da alıyorum! *Kıkırdayarak tavayı alır*

- - -

Umarım beğenirsiniz <3

𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin