- - -
One-shot : Dabi x Female Y/N (Part 2)
• Romance •
• Smut •
- - -
Kapıyı resmen kırarak girdiğiniz odasında kucağındaydın. Bacakların onun beline dolanmıştı, ellerin onun omuzlarında destek alırken o elleri kıçının üstünden seni tutuyordu. Seni hızla duvara yaslayıp göğüslerine yumuldu. Üstünü çıkarmaya zahmet bile etmedi. Benliği ile kumaşları yakıp seni soyduğu zaman odanın soğuk olmasıyla ürpermiştin. Kucağından inemeden seni yatağa götürdü ve sırt üstü zoraki uzandırdı.
Sırtında ellerini gezdirirken benliği ile de seni huylandırıyordu. Altındaki kot pantolonu da yakıp seni tamamen çıplak bıraktığında zamanla daha da güzellleşen sana baktı. İstifini bozmadan sana "Domal." dediğinde onun lafını ikiletmedin. Domaldığında bacaklarında hissettiğin ellerin ve vajinanda hissettiğin hafif ıslaklıkla başını koyduğun yastığa sarıldın.
Dilini senin vajinanada gezdirirken sayede ucuyla yetinmeni istemesi çok adaletsizceydi. Deliğinin üstündeki sıcaklık seni iyice çileden çıkardığında ona bi anlık şevhetle "Gir artık!" diye söylenmiştin. Başını kaldırdı ve ellerini bacağından çekti. "Bana ne yapacağımı söyleme."
İki parmağı ile makas yapmaya ve deliğini hunharca genişletmeye başladı. Sen yastığa ısınırken o ise bu işe dilini de katmıştı. Deliğinin üstünü yalıyor ve emiyordu. "Birileri yaklaştı ha?" Titreyen ellerinden birini tutup hafifçe yakmaya başladığında sana bağırarak "Ben söyleyene kadar boşalmayacaksın, duydun mu?!" diye emretti.
Emrin üstüne kendisini soymanı da eklediğinde hunharca onu soymaya koyuldun. Siyah boxer'ın altındaki aletiyle karşılaştığında gözünü o an korkuttu. O buna fırsat vermeyip seni tekrar domalttı. Islanan vajinana aletinin başını denkleştirdi ve açık bacaklarının iki yanından tutarak birden girdi. Sen durmasını, acıdığını ve çıkması gerektiğini bağırarak göz yaşları içinde anlatmaya çalışırken o sadece seni becermeye odaklanmıştı.
Birkaç dakikaya daha hızlı olmasını söylerken o ise buna gülmüş ve hızlanmak yerine benliğini de aktifleştirip kıçına tokat atmaya başlamıştı. Sen canının yanmasıyla inlerken ona verdiğin görüntü güzelliği ile daha da tatmin oldu. Hızlanmaya başladı ve sana doğru eğildi. Başını başının üstünde hissettiğinde bel ve sırtında soğuk zımbalarını da hissettin. Kulaklarına hafifçe inlerken ve hırlarken sana sadece "Tut." diyerek orgazmını tutmanı, kontrol etmeni istiyordu. Sen yastığı ıslatırken o birden gelmişti. Hızla içinden çıktı ve kıçına baskı uygulayıp yatağa seni tümüyle uzandırdı. Kıçının iki yanağını ayırıp aletini yerleştirip hafifçe git gel yapıp kendine zevk verirken sen orgazm olmanın verdiği umursamazlıkla sadece sırtına gelen menileri hissediyordun.
Yaklaşık on beş dakikaya üstünden kalktı. Seni ise yüz üstü çevirip kaldırdı. Yatağa oturup iki bacağını da hafifçe açtı ve horozunun başı ile dudaklarını birleştirmeni emretti. Sen elinle kendini tatmin etmeyi bırakıp bir elinle aletinin kökünü diğer elinle de altını sıkıyordun. Onun yükselen inlemeleri ve başına uyguladığı baskı git gide artıyor, "Em onu!" "Biraz daha..." "Dişlerini değdirmeden yap!" gibi şeylerle köküne kadar alman için başını son bir kez bastırdı. Saçlarından yakalayıp seni hareket ettirirken boğazından geçen menilerle rahatladı. Seni bırakıp eliyle kendine otuz bir çekmeye başladı. Sen öksürüp nefes almaya çalışırken yüzüne gelen meniler çenenden bacaklarına damlıyor, göğsünden bacak arana akıyordu.
Seni umursamadan duşa girdi. Sen menileri ile kaplı bir şekilde telefonunu hunharca yanık kıyafetlerinin arasında aramaya başladın. Saate baktığında ise gece yarısı olduğunu gördün. Yatağa dönerken saçlarını geriye attın ve yatağın başına oturdun. Dabi duştan çıkıp saçlarını kurularken sen duşa girdin. Onun şampuanını kullandın, onun eşyaları ile temizlendin. Ondan havlu istediğinde sana kendi havlusunu verdi. Onun havlusu ile kurulanıp ıslak saçlarınla yatağa gittin. Onun arkası dönük üstüne çektiği yorganın içime girdin. Cenin pozisyonunda saçların yastığı ıslatırken sana döndü ve büyük kaşık oldu. Koynunda hissettiğin nefesiyle onun kucağında, onun yatağında uyumaya koyuldun.
- - -
Woaw.
Umarım beğenirsiniz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨
Fanfiction• 𝘉𝘰𝘬𝘶 𝘕𝘰 𝘏𝘦𝘳𝘰 𝘈𝘤𝘢𝘥𝘦𝘮𝘪𝘢 𝘬𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘵𝘦𝘱𝘬𝘪 𝘷𝘦 𝘰𝘯𝘦-𝘴𝘩𝘰𝘵 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣𝘪 • 𝘐𝘴𝘵𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘢𝘤𝘪𝘬𝘵𝘪𝘳. 𝘋𝘮 𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮𝘭𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘳𝘵𝘦𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘴𝘪𝘯𝘪𝘻 • 𝘒𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳 : 𝘐𝘻𝘶�...