- - -
Headcanons : Nasıl bir erkek arkadaş olurlar? > ft : Female Y/N (Part 2)
- - -
~ Neito Monoma ~
• Olamazzzz!!! Kendini sadece öven bir insan yapmışlar! Ama cidden... Sana ilk aşık olduğu zaman onu tüm herkesin içinde susturup azarladığın bir andı. Gülmemek için kendimi zor tutmuştum!
• A Sınıfı'na takıntılı. Yani şu yanderelerin "Senpai"'lerinin etrafında dolaşan kız ya da erkeklerin listesi olur ya? Onda var. Tüm A Sınıfı'nın zayıflıklıklarını içeren bir liste. Seninle bir ara yakmayı falan düşünsekte ona gene kıyamadın Y/N...
• Çıkma teklifini o etti. Tüm herkes ağzı açık izlerken senin kabul etmen daha büyük bir şoktu. Aizawa Sensei'in bile dikkatini çektiniz!?
• Her zaman B Sınıfı'nın üstünlüğünü kanıtlamaya çalışırken bu sayı genele indi. Aranızın bozulması onun için kötü bir şey.
• Aslında ilk randevunuz harika gidiyordu. Ta ki Bakugou ile karşılaşana kadar. İkisini ayırıp eve dönerkenki pişmanlığını yüzünden okuyordun. Sana ilk defa çiçek vermesini tetikleyen durum bu. Aranız her bozulduğunda en sevdiğin çiçekten bir buket alıp sana getiriyor.
• İnsanların ve özellikle "A Sınıfı'nın" gözüne ilişkinizi sokuyor. Seninle sevgili olmak onun için büyük gurur.
• Aslında insan içinde sinir bozucu olsa da baş başa kaldığınızda gayet sessiz. Ciddiyim Y/N! İnanmıyor olabilirsin bende inanamamıştım ama okulun bahçesinde ağacın altında dizlerine başını koyup seninle romantik romantik konuşurken ağzım açık kalmıştı. Bu çocuk sürprizlerle dolu.
• Düşünüyorum... Oh! O lüks yemeklerinden sana da bir tepsi getirir. Mutlaka. Atlamaz!
• Senin gerçekten mükemmel olduğunu düşünüyor. Her konuda. Bu yüzden sürekli iltifat eder. İnsan içinde absürt şeyler söylese de baş başa kaldığınızda daha sakin. Bu yüzden baş başa ortam daha sessiz ve daha romantik.
• Fiziksel teması hoş buluyor. Yani elini tutar öper vs. Baş başbaşayken ise çekiniyor. Sonuçta birine bir şey kanıtlama derdinde değil, bahane de sunamaz.
• Seninle ilgili en sevmediği şey... Hmm... Onu kısıtlaman. Yani kastım şu. "Monoma A Sınıfı'nı rahat bırak artık!" "Ama Y/N -" gibisinden. Ha bir de özgünlüğünü kopyalamasına izin vermemen. Gayet işe yarayan bir özgünlüğün var ve onunla paylaşmayan onu sinir etse de hala seni seviyor.
• Monoma'nın bence en tatlı olduğu an senin odanı ilk kez gördüğü andı. Tamam siyaha bayıldığını biliyordu ama bu kadar asil bir rengi bu kadar asil ve zekice kullanmak dekore ettiğin odayla sana tekrar hayran oldu. Aramızda kalsın. Bir sweat'ini çaldı. Hehe...
• Telefonunu kendi selfie'leri ile doldurdu. Sil sil bitmiyor. Onun telefonunda ise bir kaç tane fotoğrafın var. Genelde randevularınızdan kalan fotoğraf ve videolar. Arada açıp izliyor. Yanlız kaldığı bir zamanda tabii ki!
• Her şeyi geçsek bile onun gülümsemesi için bile onun her şeyine katlandığının farkında. O senin gerçekten mutluluğunu istiyor ama şu egosunu dizginlemeyi henüz başaramadı. Umarım ona yardım eli uzatırsın! Hepimizin iyiliği için yoksa bu çocuk gerçekten Bakugou tarafından öldürülecek ;>
- - -
En sevip sevmediğim karakteri yaparken eğlenmem :D? (Sıradaki kim olsun?)
Umarım beğenirsiniz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨
Фанфик• 𝘉𝘰𝘬𝘶 𝘕𝘰 𝘏𝘦𝘳𝘰 𝘈𝘤𝘢𝘥𝘦𝘮𝘪𝘢 𝘬𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘵𝘦𝘱𝘬𝘪 𝘷𝘦 𝘰𝘯𝘦-𝘴𝘩𝘰𝘵 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣𝘪 • 𝘐𝘴𝘵𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘢𝘤𝘪𝘬𝘵𝘪𝘳. 𝘋𝘮 𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮𝘭𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘳𝘵𝘦𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘴𝘪𝘯𝘪𝘻 • 𝘒𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳 : 𝘐𝘻𝘶�...