Tepki 49

2.5K 114 88
                                    

- - -

Tepki : Bizi yanlışlıkla aldatırlarsa? (Sarhoş vs.) -Tepkiyi değiştirdim sorry-

Karakterler : Deku, Bakugou, Shoto, Kirishima, Shinsou, Yao-momo, Dabi

rockshoto

- - -

~ Izuku Midoriya ~

• Kendinden o kadar iğrendi ki. Yerde dağılmış kıyafetler ve gelen duş sesi... Baş ağrısının da olmasıyla saçlarını karıştırdı. Yatağın yanındaki şifonyerden aldığı telefonundan onu defalarca arayıp mesaj attığını gördüğünde daha da kahroldu. Ordan çekip gitti.

- - -

- - -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- - -

~ Katsuki Bakugou ~

• Başındaki ağrıya küfrederek uyandı. Alışılmışın dışında hissettiği garip ortamla tanımadığı bir yerde olduğunu görünce 'Hassiktir!' diyerek doğruldu. Üstünü apar topar giyindi. O nalet yerden uzaklaşırken sadece 'Ben ne bok yedim?!' cümlesini kendine soruyordu.

- - -

- - -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- - -

~ Shoto Todoroki ~

• Gözlerini kırpıştırırken adını sayıklayan yanındaki kadına baktı. Saçlarının yüzünü huylandırmasını hoş bulmadı, doğruldu. Baş ağrısının ızdırabını çekerken başına gelen pişmanlık hissi ve suçlulukla üstünü giyindi ve çıktı. Telefonundan senin cevapsız aramalarını kaydırırken rehberinden 'Midoriya' 'yı seçti.

- - -

- - -

~ Eijirou Kirishima ~

• Yataktan bir çırpıda kalktı ve nerede olduğunu sorgulamaya başladı. Kendine aynadan bakıp yüzünü tokatladı. Bu olay artık onun senin erkeğin olmadığına neredeyse onu ikna etmişti. Sulanmış gözleri ile dışarıda dolaşırken sana bu hakareti nasıl yaptığını sorguluyordu.

- - -

- - -

~ Hitoshi Shinsou ~

• Aşırı uykulu bir şekilde duş sesine uyandı. Çıplak olması bir yana evinde de değildi. Bir halt hatırlayamayadığı başı aşırı fazla ağrıyordu. Etrafa göz gezdirirken aklına yavaş yavaş işlenen anılardan midesi bulandı. 'Şimdi ne halt yiyeceksin Hitoshi?'.

- - -

- - -

~ Momo Yaoyorozu ~

• Kalktığı yatağın yabancı olmasının acısıyla açık saçlarını arkasına attı. Gözlerini ovuştururken hızlıca telefonundan aramalara baktı. Ne yapacağını düşünürken bu olasılığı düşünemediği için kendine kızdı.

- - -

- - -

~ Touya Todoroki (Dabi) ~

• Aslında alışık olmadığı bir durum değildi. Ama bu sefer bilincinin yerinde olmamasına şaşırmıştı. Dağılmış saçlarını karıştırırken nerede olduğunu anlamaya çalıştı. Ayaklandı ve üstünü toplayıp orayı terketti. Bir şey olmamış gibi davransa da bunu o da istememişti. Bu garip ve acıtan hissin adını koymaya çalışıyor.

- - -

- - -

Bakalım bir de böyle deneyelim?

İstekler açıktır. Umarım beğenirsiniz <3

𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin