- - -
One-shot : Oboro Shirakumo × Female Y/N
• bxswnnr •
• Fluff •
- - -
U.A. Lisesi'deki ikinci yılındı. En iyi arkadaşların, Hizashi, Shota ve Oboro ile harika zaman geçiriyordun.
Gene her zaman ki gibi Shota'yi kafeteryaya sürüklerken Hizashi ve Oboro'yu fısıldaşırlarken yakaladın.
Y/N : Siz gene ne konuşuyorsunuz?
Hizashi : Ne, biz mi?
Oboro : Hayır??
Shota : Şurası boş.
Shota'nın gösterdiği masaya oturdunuz. Hizashi ve Oboro yarınlar yokmuşcasına yerken sen Shota'ya bir lokma yemesi için yalvarır vaziyetteydin. Shota'ya bir şeyler yedirmeye çalışırken üstünde hissettiğin gözler ile karşı tarafında oturan arkadaşlarına döndün. Oboro ile göz geldiğinizde Oboro sana bakmaktan kaçınıp Hizashi'ye döndü. Sen ise anlamadığın için Shota'ya baktın fakat o sana sanki "Aptal!" dercesine gözlerini devirdi ve önündeki yemekten bir kaşık aldı.
Sen dışarıda bir ağacın altında oturmuş yerdeki çimenlere bakınırken omzunda hissettiğin el ile arkana baktın. "Shota?"
Shota : Oturabilir miyim?
Y/N : Öyle soru mu olur? Tabii.
Shota yanına oturdu. Ardından saçlarını karıştırıp kendini ağaca yasladı. Ceketinin cebinden düşen şeyi farkettin. Bu bir gözlüktü.
Y/N : Pşt! Bu Oboro'nun gözlüğü değil mi?
Shota : Ha? - Oh.. *cebine geri koyar* Evet. Bana verdi.
Y/N : Anladım.
Shota : Nasılsın?
Y/N : İyi. Sen?
Shota : Bir şey merak ediyorum.
Y/N : Neyi?
Shota : Sen ve Oboro'yu.
Yanaklarına yükselen kan ve kızardığını hissetmenle yüzünü çevirdin. Ağır nefes alıp verirken eline alıp sıktığın çimenleri farketmemiştin bile.
Shota : Korkma. Söylemem Oboro'ya.
Y/N : Shota!
Shota'yı ilk defa gülümserken gördün. Onu omzundan ittirip sendelemesini sağlayınca gülmeyi kesmiş derin bir nefes verip sana dönmüştü.
Shota : Bence bir an önce ona söylemelisin.
Y/N : Çok kolaydı ya sanki?
Shota : Sen yaparsın.
Y/N : Şimdi sana bi girişirdim de... Neyse.
Shota : Hadi kalk derse geç kalacağız.
~
Günler birbirini kovalıyordu. Sen Oboro'yu sevsen de bi nevi ondan adım bekliyordun. Fakat ondan ne adım ne de en ufak sevgi kırıntısı görmediğin için arkadaşlığınızı bozmamak adına susuyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨
Fanfiction• 𝘉𝘰𝘬𝘶 𝘕𝘰 𝘏𝘦𝘳𝘰 𝘈𝘤𝘢𝘥𝘦𝘮𝘪𝘢 𝘬𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘵𝘦𝘱𝘬𝘪 𝘷𝘦 𝘰𝘯𝘦-𝘴𝘩𝘰𝘵 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣𝘪 • 𝘐𝘴𝘵𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘢𝘤𝘪𝘬𝘵𝘪𝘳. 𝘋𝘮 𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮𝘭𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘳𝘵𝘦𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘴𝘪𝘯𝘪𝘻 • 𝘒𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳 : 𝘐𝘻𝘶�...