• Katsuki Bakugou •

1.9K 121 280
                                    

- - -

One-shot : Bakugou x Female Y/N (Part 2)

• Angst •

- - -

D/N : Anne..?

Sen olduğun yerde kalmıştın. Ağzından tek bir kelime dahi çıkmıyordu. Kızın elinden sıkı sıkıya tutmuştu. Bakugou derin bir nefes çekip çömeldi.

Bakugou : Adın ne?

D/N : D/N.

Bakugou : Bende Dynamight. Memnun oldum. *Elini uzatır*

D/N : Bende. *El sıkışırlar*

Y/N : D/N. Gitmemiz lazım.

D/N : Tamam anne.

Sen o anki gerginlikle tekrar uzaklaşırken Bakugou eline bir kağıt tutuşturdu. Yolda giderken kağıda baktığında cep telefon numarası olduğunu gördün.

Ellerinde poşetlerle eve girdiğinizde kızın ellerini yıkamak için koşarak lavaboya gitti. Sen poşetleri mutfak tezgahının üstüne bırakıp kapıyı kapattın. Üstünü değişmek için odana gittin. Üstünü değişip temizlendikten sonra mutfağa geri döndün. Dolaba yerleştirmeye başladığın yemekliklerle onu arayıp aramamak arasında gidip geliyordun.

D/N : Anne!

Y/N : ...

D/N : Anne!!

Y/N : Ha - Evet?

D/N : O kahramanı nerden tanıyorsun?

Y/N : Biz önceden.. Arkadaştıkta. Ordan. Sen neden sordun?

D/N : Hiç... Çok yakışıklıydı!

Y/N : Öyledir o...

D/N : Anne???? *Kıkırdar*

Y/N : Orda durma da bana yardım et hadi!

D/N : Tamam tamam!

İkiniz beraber eşyaları yerleştirmeyi bir an önce bitirdiniz. Yemek yaparken de sana yardım eden kızınla karşılıklı yemek yediniz. O odasına çekilmişti. Sen ise salonda elindeki kağıda bakıp duruyordun. Sadece "Neden aradığını öğrenmek." amacıyla numarasını tuşladın. Çalan telefon saniyeler içinde açıldı.

Bakugou -Alo?

Y/N : Bakugou. Benim. Y/N.

Bakugou : Y/N?!... Şey... Nasılsın?

Y/N : Neden numaranı verdin?

Bakugou -Çünkü.. Bunlar telefonda konuşulcak konular değil. Yüz yüze, baş başa buluşup konuşmamız gerekiyor. Yani... Ben böyle düşünüyorum.

Y/N : Gerekmiyor. Hoşçakal -

Bakugou -Kapatma!

𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin