- - -
Tepki : Bize bir kavgada zarar verseler (Psikolojik veya Fiziksel farketmeksizin) bunu farkettiklerindeki tepkileri? chtleaC
Uyarı : Şiddet (Psikolojik ve Fiziksel) içerir!
- - -
~ Izuku Midoriya ~
Seninle kavga ederken ikiniz de birbirinize yükseliyordunuz. Midoriya kendini kaybetmiş gibiydi. Etrafında benliğinin belirtileri olan yeşil kıvılcımları farketmemiştin bile. Ardından yüzüne yediğin tokatla yere savruldun. Burnun kanamış ve yüzünde elinin iziyle yanan yanağını tutuyordun.
Yaptığı şeyin farkına varınca sana yaklaştı ve seni kaldırmaya başladı. Bir yandan da özürler dileyen bu çocuk yaptığından pişmanlık duyuyordu ve gözleri dolmuştu. Senin asi tavırların ve sana dokunmasına izin vermeyişin ile iyice kahroldu. Sen o halde içeri giderken arkandan seslenip peşinden gelip özür dilemekten başka bir şey yapamadı.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
- - -
~ Katsuki Bakugou ~
Cidden kendini kaybetmişti. Sen ciddileşen kavgada ellerindeki küçük kıvılcımları gördün ve onu sakinleştirmek için onun kollarından tuttuğunda "Dokunma!" diyerek seni o sinirle benliği ile itti ve kendini duvarla bulman bir oldu. Sırtın çok acımıştı. Yere çöktün. Kollarındaki tahriş olmuş kısımları bakıp okşarken gözlerin dolmuştu.
Yaptığı hatanın farkına varınca hızlıca yanına geldi. Seni kollarından tutup kaldırmaya çalıştı. Senin çıkışmanla ellerine bakıp yumruklarını sıktı. Ardından tekrar seni tutup kaldırdı. Senin "Bana dokunma." demene aldırmadan üstünü temizleyip düzeltti. Ardından seni bırakmadan yurttaki odana götürdü. Kollarını nolur nolmaz sardı ve odadan çıkarken senden özür diledi. Kendi odasına giderken yaptığı şeyden dolayı kendisine küfürler savuruyordu.
.
.
.
.
.
.
.
.
.- - -
~ Shoto Todoroki ~
İkiniz tartışırken tansiyon fena yükselmişti. Todoroki'nin sesini sen bile bastıramaz olmuştun. Böyle bir anda sağ ve sol tarafında gördüğün benliğinin belirtileri ile sağ omzuna dokundun. O ise sen dokunma diye elinin tersiyle kolunu itti ve seni iğneleyen şeyler söylemeye başladı. En hassas olduğun konuda seni eleştirirken seni ağlattığını farketmemişti bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨
Fanfiction• 𝘉𝘰𝘬𝘶 𝘕𝘰 𝘏𝘦𝘳𝘰 𝘈𝘤𝘢𝘥𝘦𝘮𝘪𝘢 𝘬𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘵𝘦𝘱𝘬𝘪 𝘷𝘦 𝘰𝘯𝘦-𝘴𝘩𝘰𝘵 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣𝘪 • 𝘐𝘴𝘵𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘢𝘤𝘪𝘬𝘵𝘪𝘳. 𝘋𝘮 𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮𝘭𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘳𝘵𝘦𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘴𝘪𝘯𝘪𝘻 • 𝘒𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳 : 𝘐𝘻𝘶�...