- - -
One-shot : Hawks × Female Y/N (Part 2)
• Fluff •
• Romance •- - -
Sokaklarda dolaşırken kulağında kulaklık zaman geçiyordu. Aslında uzun zamandır telefonuna gelecek mesajı bekliyordun. Hawks ile evlenmenize az kalmıştı ve daha doğru düzgün konuşamamıştınız bile. Otelde yaşananlardan sonra "Düğün" üzerinde konuşmamıştınız.
Küçük bir çocuk parkında mola verdin. Kulağındaki kulaklığı çıkardın ve eğlenen çocukları izlemeye başladın. Bahar mevsimi kendini fazlasıyla hissettiriyordu.
Üstündeki kazağın boğazı seni hafiften rahatsız etmeye başlayınca eve gitmeye karar verdin. Saatte öğleyi geçmişti. Annenle beraber yaşıyordun. Onu daha fazla yanlız hissettirmek istemiyordun.
Onun evine giderken aklında güzel bi senaryo vardı. Onun için evini temizleyip akşamına da pizza söyleyip orda kalmak? Harika bir fikirdi. Onu arayıp nerede olduğunu öğrenmek istedin.
Hawks -Efendim aşkım?
Y/N : Şey. Naber nasılsın?
Hawks -İyiyim, ajanstayım. Uğraşıyorum. Sen nasılsın? Naptın bugün?
Y/N : Hiç dolaştım öyle. Bugün buluşalım mı?
Hawks -Olur bebeğim. Kaç gibi?
Y/N : Hmm... Akşam yedi gibi beni alır mısın, bir kaç işim halletmem gereken.
Hawks -Anlaşıldı kaptan. Şimdi kapatmam gerekiyor küçük kuşum.
Y/N : Tamam. Seni seviyorum, dikkat et kendine.
Hawks -Bende seni, sende dikkat et. Akşam yedi!
Y/N : Yedi! *Kapatır*
Yaklaşık elinde dört saatin vardı. Hızlıca onun evine gittin, üstünü onun dolabında olan bazı rahat kıyafetlerle değiştirdin ve eksiklikleri var mı diye bakındın. Ardından hazırladığın liseteden sonra evdeki her yere dağılmış kıyafetleri alıp banyoya götürdün. Ardından açtığın süpürge ve makineye yerleştirdiğin bulaşıklarla hızlıca odaları elden geçirdin. Vilada ile sildiğin parkeler çamaşır suyu kokarken iki makine de çalışıyordu. Evdeki kanepeleri düzelttikten sonra hızlıca hazırladığın listeyi kapıp yakın civardaki bir markete girdin. Doldurduğun alış-veriş arabasını ödünç alıp eve getirdiğin tüm malzemeleri tezgaha yığılı bırakıp arabayı mahçubiyetle teslim ettin.
Eve döndüğünde sana kalan iki saatle hızlıca aldıklarını yerleştirdin. "Yemek mi yapsam, yoksa dışardan mı söylesem?" ikilemi arasında kaldın ama yemek yapmayı gözün kesmedi. Saati kontrol ettiğinde bir saat sonra sözde buluşacaktınız. Birazdan burda olurdu. Evin ışıklarını kapattın. Kararan hava ile eve çöken karanlığa aldırmadan telefonunu karıştırmaya başladın.
Yaklaşık on dakika sonra anahtar çevirme sesi ile ayaklandın. Hawks elindeki kahraman kostüm çantası ile eve girerken birden "Ya! Hayır ya!" diyerek güldü ve elleri ile yüzünü kapattı.
Y/N : Hoşgeldin! *Çantasını alır*
Hawks : Hoşbuldum. Şapşal! *Belinden çeker*
Boynunu gıdıklayan öpücüklerle evde kahkaha sesleri yükseliyordu.
Y/N : Hadi duş alıp üstünü değiştir. Bende yemek söyleyeyim. Ne istersin?
Hawks : Ne diyeceğimi iyi biliyorsun -
Y/N : Bu gece yok. Hadi -
Hawks : Offf.. İyi. Şu beni zorla götürdüğün pizzacının servisi varsa ordan söyle.
Y/N : Hemen kaptan!
Hawks kıkırdayarak odasına giderken sen rehberinde kayıtlı olan numarayı bulup iki tane bol malzemeli orta boy pizza söyledin. Duş sesi gelirken kendini koltuğa bıraktın.
Yaklaşık yirmi dakika sonra Hawks ıslak saçları ile çıktı. Üstüne senin ona ördüğün kazakla siyah eşorfman vardı.
Y/N : Yaaaa!
Hawks : Yakışmış mı?
Y/N : Çok - *Kapı çalar*
Hawks kapıyı açtığında pizzayı getiren adam ücretle beraber imzasıyla geri gitti. Siz ise girdiğiniz battaniyeler eşliğinde sıcacık pizzalarınızı birbirinize karışık yediriyordunuz. Isırıklarınız birbirine karışırken izlediğiniz romantik-komedi filmi harikaydı. Saat ilerlerken Hawks yavaşça kanepede boylu boyunca uzanırken sende onun kucağına uzandın. Film devam ederken yavaşça kapanan gözlerinizle sadece birbirinize sarılmıştınız.
- - -
Eveet, sınavlardan ne haber? Ben söyliyim berbat. Molayla yazdım bu bölümü aktifliim çöp olacak bu gidişle öğk!
Umarım beğenirsiniz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘽𝙣𝙝𝙖 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 & 𝙊𝙣𝙚-𝙎𝙝𝙤𝙩𝙨
Fanfic• 𝘉𝘰𝘬𝘶 𝘕𝘰 𝘏𝘦𝘳𝘰 𝘈𝘤𝘢𝘥𝘦𝘮𝘪𝘢 𝘬𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘵𝘦𝘱𝘬𝘪 𝘷𝘦 𝘰𝘯𝘦-𝘴𝘩𝘰𝘵 𝘬𝘪𝘵𝘢𝘣𝘪 • 𝘐𝘴𝘵𝘦𝘬𝘭𝘦𝘳 𝘢𝘤𝘪𝘬𝘵𝘪𝘳. 𝘋𝘮 𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮𝘭𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘳𝘵𝘦𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳𝘴𝘪𝘯𝘪𝘻 • 𝘒𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳 : 𝘐𝘻𝘶�...