Impact

32 1 0
                                    

Magistral-12, numele meteoritului care peste 2 zile urmează să lovească pământul. Nedorind să creeze panică printre oameni, guvernele lumii au ascuns viitoarea catastrofă iar în secret au început să pregătească un plan pentru a evita impactul meteoritului cu pământul. Dar toate încercările s-au soldat cu eşec. Atunci s-a decis ca o parte din oameni să se adăpostească în buncăre, în speranța că aceştia vor asigura continuitatea rasei umane. Au fost aleşi cei mai iluştri savanți, cei mai buni specialişti, din toate domeniile posibile, inclu-iv oameni foarte bogați, şi s-au refugiat în buncărele amplasate în diferite locații de pe Pământ. Restul oamenilor au fost lăsați să devină victemele impactului ce urma să aibă loc în doar câteva ore.

A venit şi momentul impactului. Meteoritul imens a intrat în atmosfera Pământului, iar în loc să prindă viteză, acesta încetinea. Nu a fost niciun impact masiv şi distrugător, ci doar o simplă căzătură. Cel puțin aşa se credea. În secunda următoare după impact, din meteorit s-a vărsat un lichid roşu, iar apoi fauna şi flora Pământului au luat-o razna. Copacii şi iarba au început să crească exagerat de mult, ajungând la înalțimi şi mărimi incredibile. Toate deşerturile, stâncile, şi orice altceva ce părea că nu ar putea susține viața,  a fost cuprins de vegetație. A început să apară plante noi, nemaîntâlnite până atunci. Multe din animale au suferit modificări, apărând noi specii de viețuitoare. Altele au suferit modificări de ordinul aptitudinilor, culorilor, mărimilor, şi altele. Trei miliarde de oameni şi-au pierdut viața în prima saptămână. Flora şi fauna numai era ce a fost odată. Care e viitorul oamenilor? Vor reuşi ei să se adapteze la noile schimbări? Totul depinde de voi.

Idei de cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum