Înger Păzitor

135 7 0
                                    


Mulți cred că zvonurile despre el nu sunt adevărate, ci doar au fost inventate de nişte persoane aflate în depresie şi care erau pe cale să se sinucidă,dar adevărul e doar unul.

Este un băiat blestemat de soartă să fie nemuritor.Pe lânga nemurirea sa a fost înzestrat cu abilitatea de a se teleporta dintr-un loc în altul şi cu abilitatea de a simnți când cineva este în pericol sau e pe cale să facă ceva nesăbuit,iar el fiind în stare să determine locația acelei persoane,şi să se teleporteze în locul în care se află.

Încă din ziua în care a fost blestemat,nu a ştiut de ce tocmai el a fost cel care s-a ales cu aceste abilități,când el nu putea să vorbească cu o persoană fără să se bâlbâie,chiar dacă era din familie.Şi aşa a ajuns să trăiască 200 de ani,arătând în continuare la fel de tânăr,ajungând să poată vorbi cu uşurință cu oricine.
S-a ajuns astfel să se spună poveşti despre el, despre cum el ar fi înger căzut din rai,care are menirea de a salva oamenii.

Când eşti singur, şi ai multe lucruri pe suflet, şi eşti pe cale să faci o greşeală, care îți va pune viața în pericol,el e acolo pentru tine.Doar stă şi te ascultă şi vorbeşte cu tine despre ce te framântă iar la final doar îți oferă o îmbrățişare şi îți spune că totul va fi bine.

Cum credeţi?Oare menirea sa este să fie mereu singur,făra niciun prieten sau va cunoaşte iubirea,şi va şti cum e să îmbătrâneşti?Totul depinde de voi.

Idei de cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum