Eivur s-a născut într-o familie de sclavi, iar de când era mic,muncea alături de părinții săi la curtea regală.
Avea 10 ani când aceştia s-au stins din viață, şi a ajuns să fie singur, fără cineva lângă el care să-i poarte de grijă.Totul s-a schimbat în ziua în care Eivur l-a salvat pe fiul regelui de la moarte,pe prințul Alendur.Neavând niciun prieten,Alendur l-a rugat pe tatăl său regele, să-i dea voie să-l lase pe Eivur să stea în preajma sa,iar regele a fost de acord.Din acea zi Eivur a început să meargă la şcoală iar cu timpul el şi Alendur au devenit cei mai buni prieteni.Făceau totul împreună şi mereu se ajutau reciproc.
Încă de când a început a merge la şcoală Eivur a prins gust de carte,şi mai mereu îl vedeai prin biblioteca regală,pe când lui Alendur nu-i plăcea deloc să citească sau să învețe.
Doar Alendur ştia cât de deştept şi cât de capabil e Eivur,dar niciodată nu a spus la nimeni.
Când ambii aveau 25 de ani,regele s-a stins din viață,şi cum Alendur era singurul moştenitor el a moştenit tronul.Toți credeau că el este foarte capabil şi un om care ştie carte,dar nu era aşa.Alendur era răsfățat,îi plăcea să fie înconjurat de femei şi nu luoa nimic în serios.
Eivur a devenit mâna dreaptă a regelui Alendur care înainte de a luoa o decizie vorbea mai întâi de toate cu Eivur.Toți credeau că regele Alendur ia cele mai înțelepte decizii ce țin de bunăstarea regatalui iar pentru asta îl respectau foarte mult,dar adevărul era altul.Cel ce luoa toate aceste decizii era Eivur.Mereu stătea în preajma lui Alendur şi ştia tot ce se petrece în palat şi înafara lui.Când Alendur trebuia să ia vreo decizie, el spunea că trebuie să se mai gândească, şi că mâine va da un răspuns.Defapt el se ducea la Eivur şi îl întreba ce trebuie să facă.
Cu timpul Alendur a început a-şi neglija îndatoriile, şi a început a apărea în fața oamenilor doar de fațadă, pe când Eivur era cel ce conducea regatul din umbra regelui Alendur.Ce se va întâmpla cu Eivur?E sortit să fie pentru totdeauna regele din umbră sau îl aşteaptă un viitor mai măreț?Totul depinde de voi.