24 de ore

81 2 0
                                    


Uneori iubim pe cineva cu toată ființa noastră iar sentimentele pentru acea persoană sunt sincere si pure, dar frica de a fi refuzați de persoana pe care o iubim ne pune piedici în cale.Pentru asta există el, Ai ,da ştiu, un nume ciudat pentru cineva ca el.Nimeni nu ştie de existența lui iar de asta el s-a poreclit singur pe sine ,,Ai''.Aşa s-a început şi povestea lui Zack.

Încă de când s-a început liceul s-a îndrăgostit de Alena,o frumoasa şatenă cu ochii verzi.Au devenit prieteni dar Zack vedea în Alena mai mult decât o prietenă însă ea vedea în el doar un prieten.Însă totul s-a schimabat în ziua în care Zack l-a întâlnit pe Ai.

Ai a apărut ca din senin în camera lui Zack şi fără să stea prea mult de vorbă îi spune lui Zack că mai are doar 24 de ore de trăit iar mâine la aceiaşi oră va muri.La început Zack nu a crezut cele spuse de Ai,iar aici a intervenit abilitatea acestuia,anume cea de a convinge pe oricine sa facă sau să creadă un anumit lucru.Şi uite aşa s-a trezit Zack că mai are doar 24 de ore de trăit şi a decis să nu le piardă în zadar dacă tot e ultima zi.După ce s-au terminat lecțiile din aceea zi Zack a chemato pe Alena în parc să-i spună ceva iar aceasta s-a dus.Aici el şi-a mărturisit iubirea față de ea şi chiar a sărutato pe buze şi  a plecat din parc înainte ca Alena să mai spună ceva.Ziua a trecut foarte repede dar totuşi Zack era fericit că a avut curajul să-şi mărturisească iubirea.A venit şi momentul când Zack trebuia să moară,şi ce credeți,nu s-a întâmplat nimic,iar amintirile cu conversația avută cu Ai au dispărut.Acum Zack s-a trezit în fața faptului împlinit.

Ce se va întâmpla mai departe,acum când Zack şi-a mărturisit iubirea față de Alena.Totul depinde de voi.

Idei de cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum