Încă de la o vârsta fragedă, Oliver a rămas fară parinți, ca apoi să fie crescut de unchiul său care era un
drug-dealer.Parinții săi au murit în urma unui accident rutier.Astfel unchiul său l-a implicat în afacerile sale cu droguri şi pe el.Acesta a avut o copilărie foarte grea, înconjurat de derbedei, drogați, alcoolici şi criminali.Când el avea 18 ani, unchiul său era gata să dea lovitura cea mare.Avea de gând sa treacă vama cu o cantitate enormă de heroină si cocaină dar a fost prins.
Toți cei de acolo printre care şi Oliver au fost duşi la secția de poliție pentru a fi interogați.În urma investigaților toți au fost gasiți vinovați şi condamnați la închisoare.Oliver a primit doar trei ani de puşcarie cu suspendare.În acel moment Oliver a simțit că viața sa a luat sfârşit dar s-a înşelat.Acolo în închisoare era silit să facă lecții cu un anume Miyoşi.Acesta dădea lecții prizonierilor despre cum ar trebui să se comporte si le dădea tot felul de sfaturi.La fiecare lecție le spunea prizonierilor un citat, asupra caruia trebuiau să reflecteze.
Pentru unii prizonieri lecțiile domnului Miyoşi nu însemnau nimic dar pentru Oliver aveau o mare importanță.Domnul Miyoşi l-a ajutat pe Oliver sa-şi schimbe modul în care vedea lumea si viața şi l-a ajutat să revină pe calea cea dreaptă.Datorită comportamentului adecvat după un an a ieşit din închisoare şi a continuat mai departe să stea în preajma domnului Miyoşi.În primul an de libertate Oliver şi-a pietrecut timpul liber stând cu domnul Miyoşi care l-a învațat un stil aparte de lupte care împrumuta diferite tehnici de luptã din diferite stiluri de luptă precum karate, judo, box şi alte câteva stiluri.Oliver avea mai locuri de muncă precum chelner,spălator de geamuri, om de serviciu iar uneori lucra ca măturător.Odată în timp ce matura liniştit străzile, a trecut pe lângă el o fată incredibil de frumoasă care stătea într-un scaun cu rotile şi care era pazită de 4 badigarzi.Era fiica unuia dintre cei mai bogați oameni din țară iar de la vârsta de 12 ani stă în scaunul cu rotile după ce a fost implicata într-un accident de maşină, iar în prezent are 18 ani.Deodată mai mulți tipi mascați s-au napustit asupra badigarzilor şi i-au snopit în bătaie.Ei doreau să răpească fata şi să ceară pentru eliberarea ei o recompensă bănească.Vazând că tipii mascați vor să răpească fata Oliver a sărit în ajutor iar cu ajutorul stilului de lupte învațat de la domnul Miyoşi i-a snopit în bătaie pe toți cei care au încercat să rapeasca fata, după care Oliver a dispărut din peisaj.Tatăl fetei a angajat nişte specialişti care au căutat baiatul ca apoi în cele din urmă să-l găsească.De-şi el a aflat că băiatul a fost în închisoare şi că a avut un trecut mai întunecat el tot era pornit să-l angajeze pe Oliver pentru ai fi bodigard pentru sa. În cele din urmă Oliver a acceptat noul post de muncă iar salariul sau a devenit mult mai mare.
La început între Oliver şi fiica bogătaşului nu era nicio relație, dar cu trecerea timpului cei doi deveneau din ce în ce mai apropiați ca apoi să trăiască o poveste de dragoste.Oliver o iubea pe fata bogătaşului chiar dacă se afla într-un scaun cu rotile, şi niciodată nu l-au interesat banii fetei.Iubirea celor doi înflorea pe zi ce trecea iar într-un final datorită grijei si iubirii lui Oliver față de fată, ea a putut să meargă din nou şi au ajuns să se căsătorească.