Brățara

312 8 1
                                    

Imperiul Mervunian a fost cel mai maret imperiu care a existat vreodata.In timpul de apogeu al acestui imperiu a fost create niste talismane.Majoritatea din ele erau bratari, coliere,cercei si tot felul de obiecte.Cel ce detinea un astfel de talisman, avea puteri inimaginabile.
Aceste talismane iti dadeau puterea de a creea tot felul de arme puternice si te inzestra cu tot felul de puteri.Fiecare talisman era unic si iti dadea doar un anumit tip de arme sau puteri.
Imperiul a ajuns sa se destrame, iar o data cu destramarea lui, toate talismanele au fost imprastiate prin toate colturile lumii.Timp de sute de ani multi au incercat sa gaseasca aceste talismane care erau la numar 10000.Astfel s-au creat doua organizatii care urmareau sa stranga cat mai multe talismane.Organizatia Corbul Alb strange aceste talismane pentru ale folosi in scopuri bune pe cand organizatia Corbul Negru doreste sa foloseasca talismanele pentru a conduce lumea.

Anul 2005.Ambele organizatii au dat de urma unui talisman nou care se crede ca e cel mai puternic dintre toate.Unul din agentii organizatiei Corbul Alb a gasit primul talismanul care era o bratara, in ruinile unui fost oras ce se afla langa ocean.Acolo aparura si cei din organizatia Corbul Negru care l-au incoltit pe agentul care a gasit bratara.Acesta nu putea sa foloseasca puterea talismanului gasit deoarece el avea deja unul, si nu poti detine mai mult de un talisman, si in plus se crede ca talismanele cele mai puternice isi aleg singure persoane care le pot detine, deci nu avea cale de scapare.Ei erau zece la numar iar el era singur.Stiind ca nu are cum sa invinga, se gandea ce poate sa faca pentru a nu lasa bratara sa cada pe mainile organizatiei Corbul Negru.Negasind nicio solutie, s-a gandit sa arunce bratara in ocean, ceea ce a si facut.Imediat dupa asta agentul a fost ucis, iar cei din organizatia Corbul Negru au incercat sa gaseasca bratara dar era prea tarziu.Valurile au dus bratara in larg, deci nu mai era nicio sansa de a fi gasita.

Dupa 17 ani

El locuieste cu mama sa si cu tatal vitreg intr-un oras ce se afla langa ocean.Tatal lui muri cand avea doar opt ani iar mama sa intrase in datorii.Au fost nevoiti sa vanda casa si sa paraseasca orasul in care se aflau.Astfel ajunsera in orasul Minkville, orasul natal al mamei sale.Dupa doi ani mama sa, se casatori cu un pescar care era un alcoolic care i-a facut copilaria un chin.Il batea aproape in fiecare zi si in plus il punea sa munceaca in fiecare zi.Tatal vitreg nu i-a permis sa continuie scoala asa ca nu a mai mers deloc la scoala.Isi ura viata, dar mai tare isi ura tatal vitreg care o batea si pe mama sa.Intr-o el s-a certat cu tatal vitreg, iar acesta l-a batut asa de tare incar deabea respira.Pe langa asta l-a pus sa curate tot pestele care a fost prins ieri si sa-l taie.Isi ura din ce in ce mai tare viata, si dorea sa plece in lume si sa nu mai suporte bataile tatalui vitreg, dar nu putea, caci stia ca tatal sau vitreg o va omari pe mama sa in bataie.Mama sa nu vroia sa plece, pentru ca stia ca nu are unde sa se duca, si se temea ca va gasita de sotul ei.
In timp ce taia pestele, a gasit intr-un peste ceva, era o bratara, care dupa forma si inscriptii nu era facuta acum in prezent.A pus bratara pe mana iar cand a vrut sa o dea jos nu putea sa o scoata.A incercat cu cutitul, cu clestele, cu ciocanul dar nimic, nui facea nicio zgarietura.A doua zi cand s-a trezit se simtea ciudat.Avea mai multa energie iar semnele lasate de bataile tatalui sau disparura.Deodata simti o durere insuportabila, ca apoi cand s-a ridicat se pe jos a inceput sa auda tot felul de lucruri.I se parea ca-l aude pe tatal sau vitreg care se ridica pe scari cu o bata de baisball.De frica sa nu fie lovit din nou se gandeste sa fuga, asa ca deschide geamul si sare pe fereastra.Fuge cat mai departe de casa si se duce pe plaja.Acolo o intalneste pe Sophie, o fata satena cu ochi caprui care l-a fermecat pe el cu frumusetea ei.

Puteti sa scrieti despre felul cum tanarul descopera ce face bratara si cum afla ca Sophie are si ea un talisman si ca e un agent al organizatiei Corbul Alb.Se decide sa plece cu Sophie ca sa ajute organizatia sa stranga cat mai multe talismane.Mai intai de toate s-a dus acasa unde era asteptat de tatal sau care dorea sa-l bata.Dar furia lui fusese prea mare asa ca el il batu pe tatal sau vitreg si o luase pe mama sa cu el in orasul unde se afla sediul organizatiei.Cu timpul el descopera toate secretele bratarii si ajunge sa traiasca o idila de dragoste cu Sophie cu care calatoreste prin toata lumea in cautare de talismane.

Gasiti voi un nume potrivit pentru personajul principal.

Idei de cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum