Tu Eşti Salvarea Mea

238 9 0
                                    


Luis are 21 de ani şi are o viață pe cât se poate de normală.De trei ani este împreună cu Sarah pe care o iubeşte nespus de mult.De când ea a apărut în viața sa el a devenit cel mai fericit om din această lume.Acum el este student la Facultatea de Drept şi doreşte să devină unul din cei mai cunoscuți avocați dar ştie că pentru asta are mult de muncit şi de învățat.

Azi după ce avut o zi grea la facultate, era foarte extenuat, aşa că nu avea chef să facă nimic.Dorea doar să se odihnească şi să-şi limpezească mintea,aşa că nu s-a mai dus la părinții săi cum avea de gând.El locuieşte împreună cu Sarah care deasemenea este studentă la drept, iar acum ea ar trebui să fie acasă.Odată ce ajuns la blocul unde locuieşte a urcat scările, a descuiat uşa, şi a intrat în apartament.Deodată a auzit un zgomot ciudat ce se auzea din camera în care dormea el cu Sarah.

Se apropie de uşă care era întredeschisă iar ce a vazut l-a şocat complet.În cameră se afla Sarah cu fratele lui Luis care are 20 de ani.Luis i-a prins la momentul iportun când aceştia întrețineau relații intime fără nicio jenă.
În acel moment Luis se simțea de parcă cade într-o groapă fără sfârşit de unde n-are scăpare.Se simțea gol pe interior, iar fericirea începea uşor să dispară, iar lacrimile să curgă.Vroia să intre în cameră şi să ceară explicații iar în cel mai rău caz să-l ia la bătaie pe fratele său.Când sa apuce clanța uşii s-a oprit.Nu se merită, îşi spuse el în gând.

A intrat în cameră,cei doi se opriră din treaba lor, el nu spuse nimic, doar puse cheile de la apartament pe noptieră şi plecă.Acum el nu mai avea niciun motiv să trăiască, îşi tot spunea el în gând.Mergea pe străzile oraşului, încurcat în mii şi mii de gânduri cei veneau în minte.

Nu mai are pentru ce trăi, şi-a spus el în minte, aşă că s-a decis sa-şi pună capăt zilelor.S-a gândit să se arunce de pe podul care uneşte cele două părți ale oraşului aşă că s-a îndreptat spre el.A ajuns la pod iar inainte de a se arunca şi-a spus in gând: Doamne, dă-mi un semn, pentru a şti, să mă arunc sau nu de pe pod.Un semn atâta cer, pentru a şti dacă mai am vreun motiv să traiesc.

A aşteptat dar nu a primit niciun semn.Când era pe punctul de a se arunca a întors capul şi a vazut că pe pod era şi Emily, o colegă de clasă.Ea este o fata timidă care niciodată nu intră în centrul atenției.Mereu toți
s-au întrebat de ce ea a dat la drept când nu e în stare să țină un discurs în fața clasei.Din câte vedea Luis,ea deasemenea avea de gând să-şi capăt zilelor.

Acesta este semnul îşi spuse Luis în gândul său.A decis so oprească pe Emily din a sări de pe pod, dar a fost prea târziu.Ea când îl văzu pe Luis, a sărit de pe pod iar el a sărit după ea,
ca apoi să reuşească so salveze de la înec.

E:De ce m-ai salvat?
L:Nu ştiu.
E:Trebuia să mă laşi să mor.Nu se merită să traieşti o astfel de viață în care lumea te consideră un nimeni.Un nimeni care nu are nici măcar un prieten.Apropo ce făceai pe pod?
L:Vroiam să-mi pun capăt zilelor.
E:Şi tu.Dar din ce motiv?
L:Din cauza lui Sarah.Ea a fost totul pentru mine.Era soarele în jurul caruia eu orbitam dar mi-a distrus tot în ce eu credeam.A ales să ma înşele cu fratele meu iar eu i-am prins la momentul iportun.
E:Îmi pare rău.
L:Nu mai contează.Acum Sarah e doar un capitol din viața mea care a trecut.De acum ştiu ce voi face mai departe.
E:Chiar ştii?Ce vei face?
L:Mă voi asigura, că nu vei mai încerca să te sinucizi.
E:Chiar ai face asta?
L:Da
E:De ce?
L:Datorită ție sunt în viață.

Se va înfiripa între cei doi o relație, sau îşi vor pune amândoi capăt zilelor?
Totul depinde de voi.

Idei de cartiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum