Robin este un băiat învârstă de 14 ani, cu o viață absolut normal.Anul şcolar s-a sfârşit, iar ca în fiecare an, şcoala la care învață organizează o tabără de vară în care fiecare elev este nevoit să se ducă, iar ca de obicei elevii stau în această tabără în jur de o lună.Robin este un băiat timid care nu prea iesă în evidență.Nu are niciun prieten şi îi este foarte greu să comunice cu ceilalţi astfel încât mulți îl poreclesc Robin Cel Mut.El are o înălțime medie,păr negru,ochi verzi şi e foarte slab.
Ultimul autobuz şcolar a pornit la drum spre tabăra de vară.Mergeau deja de patru ore iar până acum, drumul a fost lipsit de complicații.Era doar o zi călduroasă de vară, pe care elevii o petreceau într-un autobuz în care nu mai puteai de căldură, de-ți venea să scoți capul afară pe geam.
Deodată cerul s-a întunecat şi a început a ploua,tunete şi fulgere se faceau auzite şi văzute.Autobuzul s-a oprit brusc şi nu mai putea fi pornit.Timpul parcă s-a oprit în loc, iar picăturile de ploaie care trebuiau să cadă pe asfalt s-au oprit în aer.Nu se auzea niciun sunet, iar elevii şi profesoara nu înțelegeau ce se petrece.Deodată în fața autobuzului a apărut un portal, iar din el au ieşit cinci bărbați îmbrăcați în haine ciudate, cu măşti pe față şi cu mâinile tatuate cu simboluri nemaivăzute, care aveau la ei nişte arme şi mai ciudate,iar dintre toți doar unul dintre nu purta mască.
-Ieşiți cu toții afară din autobuz.
-Cine sunteți voi?Şi ce vreți de la noi?
-Nu contează cine suntem.Am venit aici pentru a luoa pe unul dintre elevi.
-De ce?
-Aşa mi s-a ordonat.
-Cine v-a ordonat?
-Puneți cam multe întrebări.Am nevoie de un voluntar dintre elevi, de nu...
-De nu ce?
-De nu vă omor pe toți.Aşadar cine se oferă voluntar să meargă cu noi.Nimeni nu îndrăznea să iasă în față.La toți le era mult prea frică, neştiind ce să facă.
-Numar până la zece, iar dacă nu voi avea un voluntar, veți muri cu toții.
1,2,3,4,5,6,7,8,9....10
-Mă ofer eu.
-Robin ce faci?
-Nu-i nimic doamnă profesoară.Dacă nu mă duc cu ei vom muri cu toții.E mai bine aşa.În cele din urmă Robin împreună cu cei cinci bărbați au intrat în portal iar acesta a dispărut, după care timpul a revenit la normal.
Şase ani mai târziu
După şase ani în care tânărul Robin a fost căutat cu disperare, acesta tot nu a fost găsit, totul până într-o zi.
Era pe la amiază când vremea a început a se schimba, iar mai apoi timpul s-a oprit în oraşul Grienfield, oraşul unde s-a născut Robin.Deodată s-a deschis un portal care după câteva secunde a dispărut.În locul în care a apărut portalul se afla un tânăr băiat, care e gol puşcă,în stare iconştientă.Acesta a fost dus de urgență la spital iar după ce s-a trezit a fost întrebat, cum se numeşte.Acesta a spus că se numeşte Robin, şi a mai spus că nu-şi aminteşte nimic, doar ştie cum se numeşte.
Ce credeți că s-a întâmplat cu Robin.Totul depinde de imaginația voastră.Mult succes.